  • 1. Data: 2020-04-20 19:51:13
    Temat: BMW G11 730d
    Od: K <n...@e...com>

    Znajomy ma BMW7 jak w temacie i od jakiegos czasu wyskakuje blad mowiacy
    o zbyt duzej ilosci oleju w silniku. Z tego co widze w internecie to
    jest to problem powszechnie znany. Jedni pisza, o tym, ze zalecenia z
    Niemiec sa takie aby przy wymianie wlewac pol litra mniej ale ta sama
    osoba napisala pozniej, ze monitorowala poziom, ktory nagle zaczal
    rosnac. Inni pisza, ze to wina czujnika, ktorego BMW wymienic nie chce
    proponujac wgranie nowego softu, ktory jednym pomaga, a innym nie. Czy
    ktos slyszal o tym problemie i czy komus udalo sie go rozwiac na stale?

  • 2. Data: 2020-04-20 21:30:24
    Temat: Re: BMW G11 730d
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 19:51, K pisze:
> [...]
    > proponujac wgranie nowego softu, ktory jednym pomaga, a innym nie. Czy
    > ktos slyszal o tym problemie i czy komus udalo sie go rozwiac na stale?

    Jeździ dużo po mieście?
    No to może problem z DPF.

    https://www.bmcars.pl/o-motoryzacji/2017/07/dpf-prob
    lemy-z-filtrem-czastek-stalych-w-bmw-z-silnikami-die
    sla/

  • 3. Data: 2020-04-20 21:49:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody K pisze tak:

> [...]
    > internecie to jest to problem powszechnie znany. Jedni pisza, o
    > tym, ze zalecenia z Niemiec sa takie aby przy wymianie wlewac pol

    Nie no zrobić miejsce dla pół litra ropy to nie robota.

    > Inni pisza, ze to wina czujnika

    Ci którym nie przybywa na bagnecie. Ci mieli szczęście wymienili tylko
    czujnik.

    Inni piszą że robią codziennie zdjęcia bagnetu i przybywa i że to wina
    dpf lub pompy wys ciśnienia.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2020-04-20 21:57:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    www.bmcars.pl pisze tak:

    > https://www.bmcars.pl/o-motoryzacji/2017/07/dpf-prob
    lemy-z-filtrem-
    > czastek-stalych-w-bmw-z-silnikami-diesla/

    "Żeby nie doprowadzić do wycieków z silnika, należy upuszczać olej"

    szok porada nie sądzicie?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2020-04-20 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

> [...]
    > BMW wymienic nie chce proponujac wgranie nowego softu, ktory jednym
    > pomaga, a innym nie. Czy ktos slyszal o tym problemie i czy komus

    A to auto ma dpfa? Jezeli tak to moze ten podnoszacy sie poziom oleju to
    paliwo z procesu wypalania dpf?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 6. Data: 2020-04-20 22:10:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 21:57, PiteR pisze:

    lemy-z-filtrem-

    > "Żeby nie doprowadzić do wycieków z silnika, należy upuszczać olej"
    >
    > szok porada nie sądzicie?

    Super. Widocznie przyszłym klientom polecają.
    Nie czytałem, podlinkowałem pierwszy lepszy o problemie.

  • 7. Data: 2020-04-20 22:18:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody t-1 pisze tak:

    > Super. Widocznie przyszłym klientom polecają.
    > Nie czytałem, podlinkowałem pierwszy lepszy o problemie.

    Ciekaw jestem czy w TIRach ten problem z olejem występuje?
    Pewnie nie bo cena ciągnika większa i więcej miejsca pod maską
    na jakieś doskonalsze systemy.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 8. Data: 2020-04-20 22:35:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 21:59, Budzik pisze:

    > A to auto ma dpfa? Jezeli tak to moze ten podnoszacy sie poziom oleju to
    > paliwo z procesu wypalania dpf?

    A może u wiejskiego spawacza wyciął DPF i nie przeprogramował komputera?

  • 10. Data: 2020-04-20 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > A może u wiejskiego spawacza wyciął DPF i nie przeprogramował
    > komputera?

    Bez jaj

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 9. Data: 2020-04-20 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Ciekaw jestem czy w TIRach ten problem z olejem występuje?
    > Pewnie nie bo cena ciągnika większa i więcej miejsca pod maską
    > na jakieś doskonalsze systemy.

    W tirach masz adblue

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami