  • 1. Data: 2010-11-01 19:24:31
    Temat: BMW Orange
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Oszustwo/naciaganie juz zakonczone ... ale przeczytajcie regulamin
    http://www.bmw.orange.pl/

    Loteria z losowaniem czy konkurs "wygrywa kto zdobedzie wiecej
    punktow" ?

    Wydaje sie ze loteria .. to czemu 11 laureatow jest z Gorzowa, a 10 z
    Bialej Podlaskiej ?

    J.

  • 2. Data: 2010-11-01 21:14:59
    Temat: Re: BMW Orange
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-11-01 20:24, J.F. pisze:

> [...]
    > punktow" ?
    >
    > Wydaje sie ze loteria .. to czemu 11 laureatow jest z Gorzowa, a 10 z

    Bo to zawodowi gracze konkursów.

  • 3. Data: 2010-11-02 09:47:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał
> [...]
    > punktow" ?
    > Wydaje sie ze loteria .. to czemu 11 laureatow jest z Gorzowa, a

    Ale to nie konkurs, tylko loteria miala byc. Kazdy ma szanse
    adekwatne do ilosci losow.

    Zawodowi sie nie zorientowali, czy wrecz przeciwnie - dokladnie
    zorientowali, wykorzystali .. i mieli zdecydowana wiekszosc losow ?

    Ale wtedy .. organizator do loterii doplacil ?

    J.

  • 4. Data: 2010-11-02 11:05:42
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Ale to nie konkurs, tylko loteria miala byc. Kazdy ma szanse
    > adekwatne do ilosci losow.

    No właśnie. Adekwatne... I w ten sposób wyszło jak zawsze.

    > Zawodowi sie nie zorientowali, czy wrecz przeciwnie - dokladnie
    > zorientowali, wykorzystali .. i mieli zdecydowana wiekszosc losow ?
    >
    > Ale wtedy .. organizator do loterii doplacil ?

    Pewnie nie dopłacił, bo parę milionów zwykłych osób kupiło po jednym,
    dwa losy co powinno zniwelować straty wynikłe z oddania samochodów za
    cenę niższą od ceny zakupu.

    Maciek.

  • 5. Data: 2010-11-02 11:30:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    > Pewnie nie dopłacił, bo parę milionów zwykłych osób kupiło po
    > jednym, dwa losy co powinno zniwelować straty wynikłe z oddania
    > samochodów za cenę niższą od ceny zakupu.

    Ale oni tez mieli szanse wygrac. Czyli wtedy zawodowcy stracili ?

    J.

  • 6. Data: 2010-11-02 20:06:06
    Od: Maciek <m...@g...com>

    On 2 Lis, 12:30, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w

    > Ale oni tez mieli szanse wygrac. Czyli wtedy zawodowcy stracili ?

    Zaczynam się gubić :)
    Miała być loteria, każdy los może wygrać, tak?
    Mamy pretensje do Orange, że dumnie ogłosił iż tym razem każdy będzie
    mógł wygrać a przeprowadził "loterię" wg starych, "konkursowych"
    zasad?
    I zastanawiamy się, że jeśli jednak Orange nie oszukał, to w jaki
    sposób wszystkie auta trafiły do zawodowców?

    Generalnie mierzi mnie ten temat ;)

    Maciek.

  • 7. Data: 2010-11-03 06:23:07
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciek pisze:

    > Zaczynam się gubić :)

    Wyobraźmy sobie że lotto organizuje loterię (normalka) w której do
    wygrania są samochody (nic dziwnego) i te samochody wygrywaj jedna czy
    dwie osoby.
    Toż to by była afera hazardowa i prokurator.

    Dlaczego tvny jeszcze nie trąbią?

  • 8. Data: 2010-11-04 22:11:18
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał
    > Dlaczego tvny jeszcze nie trąbią?

    Bo TVN (jak i każda inna stacja TV) emituje reklamy tych wszystkich
    "loterii" więc siedzi cicho, bo zachodzi sprzeczność interesów?
    Przecież wiadomo ile kosztuje (ile zarabia stacja) każda sekunda
    emisji w dobrym czasie antenowym.

    To tak jak z parkowaniem samochodów TVN-u w wąskich uliczkach
    warszawskiej Sadyby i Wilanowa. Kierowcy tych aut łamią prawo
    kilkadziesiąt razy dziennie a przecież nigdy nie stanie się to tematem
    TVN Uwaga... Nawet Straż Miejska i Policja jedno co potrafią to "No
    tak, TVN?"...

    Znudziło mi się. EOT z mojej strony.

    M.

  • 9. Data: 2010-11-05 15:35:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał
> [...]
    >I zastanawiamy się, że jeśli jednak Orange nie oszukał, to w jaki
    >sposób wszystkie auta trafiły do zawodowców?

    Dokladnie to ostatnie. Analizujemy sobie przypadek.
    Wedle regulaminu jest zasadniczo loteria. Tymczasem wydaje sie ze
    auta trafily do zawodowcow. Zachodzi wiec pytanie czemu i kto za to
    zaplacil :-)

    Pare rzeczy nie ulega watpliwosci. Organizator albo doplacil do
    puli nagrod, albo jeszcze na tym zarobil. Podejrzewam ze zarobil -
    czyli doplacili gracze :-)
    Jesli gracze doplacili - to zasadniczo w prawdziwej loterii powinno
    sie to rozlozyc na wszystkich grajacych - im wiecej ktos
    zainwestowal tym wiecej statystycznie doplacil, nawet jak wygral
    :-) Mozliwe ze zawodowcy polecieli z rozpedu i nie przeczytali
    regulaminu .. ale az o taka glupote ich nie podejrzewam. Gdyby
    jednak tak zrobili - to teraz pluja sobie w brode, a moze wlasnie
    kilku ubylo.

    I tu sie rodzi dalsze ciekawe spostrzezenie. Zawodowiec raczej nie
    zainwestowal wiecej niz polowe ceny auta. A jednak wydaje sie ze
    osiagneli spory udzial w wygranych, a moze nawet zdominowali pule
    nagrod. A tu pula nagrod byla raptem 9 mln, "losy" po 5 zl - czyli
    pula nagrod odpowiada ~2mln sms. Albo naiwnych zawodowcow przybylo,
    albo naiwnych ludzi strasznie ubylo - zeby w calym Orange nie
    znalazlo sie choc milion chetnych do wyslania chocby jednego losu ?
    Bo wtedy zawodowcy musieliby doplacic grube miliony zeby miec taki
    udzial w wygranych. I znow wracamy do problemu, ze skoro zwyklych
    naiwnych zabraklo, zawodowcy zarobili .. to ktos musial doplacic ..
    Orange ?

    Jest tu jeden niuans - to byly rozwazania dobre przy zwyklych,
    platnych losach. Tymczasem organizator lekka raczka rozdawal losy
    dodatkowe. 500 pkt za doladowanie 50zl. Ja za 4.88 kupilem jeden
    los, zawodowiec doladowal konto za 50zl i dostal 510 losow - czyli
    po niecale 10gr.
    No ale przeciez ja tez moglem akurat doladowac, i mialbym 501 losow
    za 4.88. Gdyby to byla loteria na doladowania to przeciez Orange
    ma chyba ladnych pare mln doladowan miesiecznie. Musieliby
    zawodowcy znow kilkadziesiat milionow wylozyc. :-)
    Czyzby zdobyli punkty w inny sposob ?

    J.

  • 10. Data: 2010-11-05 23:36:54

    On 05.11.2010 16:35, J.F. wrote:

> [...]
    > 4.88. Gdyby to byla loteria na doladowania to przeciez Orange ma chyba
    > ladnych pare mln doladowan miesiecznie. Musieliby zawodowcy znow

    Wychodzi na to że im bardziej jest to loteria tym bardziej pachnie
    prokuratorem. :-)