    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: BMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?
    Date: Tue, 5 Dec 2017 15:43:19 +0100

    Powitanko,

    > tylny napęd ma jakieś zalety?

    Driftować można. Niektórzy widzą w tym coś fajnego.
    Swoją drogą to nie wiem, skąd taki mit BMW jako samochodu dla lubiących
    prędkość (że tak powiem). Ile razy mam nieprzyjemność jechać za BMW, to
    zawsze jedzie nim jakaś cipa, co albo czeka aż światło będzie jeszcze
    bardziej zielone, albo jedzie lewym w tempie osłabionego ślimaka, albo
    do manewru skrętu czyta instrukcję, jak się to robi (no bo nie wiem co
    do wafla nędzy jest w tym trudnego, że zajmuje tyle czasu).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa