  • 11. Data: 2014-02-02 00:18:28
    Temat: Re: BMW sie skonczylo?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bugatti" <n...@m...pl> wrote in message
    news:lcjgsm$ur8$1@news.task.gda.pl...
    > Sprawdzałeś czy w alufelgach masz troszkę lodu ?
    > bo to powoduje stuki i drgania.
    >
    > Może pomoże diagnostyka a nie przedwczesne jojczenie ;-)

    Kolega chce sobie ponarzekać trochę w weekend, pozwól mu ;-)

  • 12. Data: 2014-02-02 00:18:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Megrims" <m...@i...pl> wrote in message

    > auto zakupione w ASO z 2 letnią gwarancją we wieku 9 miesięcy.

    Czyli te stuki jakie odkryłeś naprawisz na gwarancji...
    Więc o co Ci chodzi? :-)

  • 13. Data: 2014-02-02 01:30:19
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-02 00:18, Pszemol pisze:
    > "Megrims" <m...@i...pl> wrote in message

    > Czyli te stuki jakie odkryłeś naprawisz na gwarancji...
    > Więc o co Ci chodzi? :-)

    A jak się skończy gwarancja to co dalej?
    IMO nowa piątka przy przebiegu 40.000 nie
    powinna się psuć.

  • 14. Data: 2014-02-02 13:15:44
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Bez przesady. Nawet nie wiesz, co jest przyczyną dźwięku, a już skreślasz markę. Może
    coś się obluzowało, może jakaś wada materiałowa? Nie wiadomo, dopóki nie sprawdzisz.
    Poza tym aso też muszą z czegoś żyć?

  • 15. Data: 2014-02-02 14:04:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.02.2014, 01:30, Megrims pisze:
    > A jak się skończy gwarancja to co dalej?
    > IMO nowa piątka przy przebiegu 40.000 nie
    > powinna się psuć.

    Skoro VW juz sie musi chwalic, ze ich auta przejezdzaja 150kkm to moze
    niedlugo to 50kkm zejda ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=ns-p0BdUB5o

  • 16. Data: 2014-02-02 17:01:21
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-02 13:15, Przemek pisze:
> [...]
    Może coś się obluzowało, może jakaś wada materiałowa? Nie wiadomo, dopóki nie

    dzisiaj odpadła wycieraczka na tylnej klapie :|

    Dobrze, że jeszcze e36 mam - tam się nic nie zepsuje.

  • 17. Data: 2014-02-02 18:38:46
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 2 lutego 2014 17:01:21 UTC+1 użytkownik Megrims napisał:

    Może coś się obluzowało, może jakaś wada materiałowa? Nie wiadomo, dopóki nie
    sprawdzisz.

    > dzisiaj odpadła wycieraczka na tylnej klapie :|
    >

    > Dobrze, że jeszcze e36 mam - tam się nic nie zepsuje.

    Bóg widzi moją krzywdę. Jak się zastanawiałeś który z dwóch kupić to poradziłem żebyś
    kupił obydwa z opcją przekazania mi tego co go nie polubisz.

  • 18. Data: 2014-02-02 19:21:59
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-02-02 17:01, Megrims pisze:

    > dzisiaj odpadła wycieraczka na tylnej klapie :|
    >
    > Dobrze, że jeszcze e36 mam - tam się nic nie zepsuje.

    to może po prostu ktoś chciał ją ukraść, ale nie zdążył?
    mi kiedyś jedno koło w Audi A6 poluzowali pod szpitalem, ale zdjąć nie
    zdążyli...

    Łukasz

  • 19. Data: 2014-02-03 06:28:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A jak się skończy gwarancja to co dalej?
    > IMO nowa piątka przy przebiegu 40.000 nie
    > powinna się psuć.

    Co to znaczy nie powinna się psuć?
    Wszystko się ma prawo psuć. Od tego masz gwarancję.
    Jeszcze nawet nie wiesz co się zepsuło.

  • 20. Data: 2014-02-03 06:29:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > dzisiaj odpadła wycieraczka na tylnej klapie :|
    >
    > Dobrze, że jeszcze e36 mam - tam się nic nie zepsuje.

    Ale Ty maruda jesteś...