  • 11. Data: 2013-11-14 10:57:11
    Temat: Re: BMW wymuszenie oraz ''przeprosiny''
    Od: p...@g...com

    --Agent takich informacji nie ma. -- Liwiusz

    w taki razie celnie zgaduje, to tez jest do przyjecia :-)

    P.

  • 12. Data: 2013-11-14 11:10:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-14 10:57, p...@g...com pisze:
    > --Agent takich informacji nie ma. -- Liwiusz
    >
    > w taki razie celnie zgaduje, to tez jest do przyjecia :-)

    Albo nie jest agentem (osobą zewnętrzną działającą w ramach umowy
    agencyjnej), tylko bezpośrednim pracownikiem i ma dostęp do takich
    danych (bo ktoś taki dostęp wszak ma).

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-11-14 11:38:57
    Od: p...@g...com

    --Albo nie jest agentem (osobą zewnętrzną działającą w ramach umowy agencyjnej),
    tylko bezpośrednim pracownikiem i ma dostęp do takich danych (bo ktoś taki dostęp
    wszak ma). -- Liwiusz

    anonimowosc za kolkiem to zludzenie ... zwykly ludek jak chce to ustali wlasciciela a
    co dopiero sluzby, ktore maja wieksze mozliwosci techniczne

    BTW jakiegos czasu Hansowie na A11 zaczeli odnotowywac podejrzanie duzo sukcesow w
    zwalczaniu kradziezy aut, myslalem ze zaczaili sie gdzies z przenosnym skanerem ale
    lapali na okraglo, o kazdej porze dnia i nocy az wyszlo ze Toll Collect wali fotki
    wszystkiemu co sie rusza a nie tylko ciezarowkom :-)

    P.

  • 14. Data: 2013-11-14 11:45:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-14 11:38, p...@g...com pisze:

> [...]
    lapali na okraglo, o kazdej porze dnia i nocy az wyszlo ze Toll Collect wali fotki
    wszystkiemu co sie rusza a nie tylko ciezarowkom :-)

    A jak Toll ma rozpoznać, że to ciężarówka, zanim zrobi fotkę?
    Najpierw fotka, potem analiza, potem jej usunięcie.

    Cieszy fakt, że Toll może pełnić pożyteczną społecznie funkcję łapania
    złodziei.

    --
    MN

  • 15. Data: 2013-11-14 11:56:46
    Od: p...@g...com

    --Najpierw fotka, potem analiza, potem jej usunięcie.

    prawie dobrze, tylko ten fragment o usunieciu to sam sobie wymysliles :-) dane sa
    zapisywane i do wyciagniecia przez Polizei w ramach prowadzonego postepowania

    --Cieszy fakt, że Toll może pełnić pożyteczną społecznie funkcję łapania złodziei. --
    MN

    zasadniczo masz racje

    P.

  • 16. Data: 2013-11-14 12:50:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >prawie dobrze, tylko ten fragment o usunieciu to sam sobie wymysliles
    >:-) dane sa zapisywane i do wyciagniecia przez Polizei w ramach

    Strasznie duze ilosci by to byly.

    Wiec albo sam numer rejestracyjny do bazy, albo fotki sie zachowuja
    tylko w podejrzanych przypadkach, albo kasuja sie automatycznie juz po
    kilku dniach.

    J.

  • 17. Data: 2013-11-14 13:04:26
    Od: p...@g...com

    --Strasznie duze ilosci by to byly. Wiec albo sam numer rejestracyjny do bazy, albo
    fotki sie zachowuja tylko w podejrzanych przypadkach, albo kasuja sie automatycznie
    juz po kilku dniach. J.

    nasze bezpieczenstwo jest bezcenne :-) a jak juz Edek S. udowodnil dla chcacego nic
    trudnego ...

    P.

  • 18. Data: 2013-11-14 13:54:42
    Od: "O.WielgusK" <n...@n...pl>

    wiadomości news:14112013.054CF897@budzik61.poznan.pl...

    > Az sie dziwie, ze autor nie "przestraszył" się na tyle, zeby odjezdzac w
    > emocjach urwać drzwi palantom...
    >
    > Pozdrawia... Budzik

    Zbyt kłopotliwe dla "przestraszonego". Swoje auto tez by uszkodził.

  • 19. Data: 2013-11-14 14:41:00
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-14 11:56, p...@g...com pisze:
    > --Najpierw fotka, potem analiza, potem jej usunięcie.
    >
    > prawie dobrze, tylko ten fragment o usunieciu to sam sobie wymysliles :-) dane sa
    zapisywane i do wyciagniecia przez Polizei w ramach prowadzonego postepowania

    Nie wymyśliłem. Czytałem, że zdjęcia są kasowane natychmiast
    automatycznie. Widocznie mają możliwość ich nie kasowania na żądanie
    policji. Może jest jakaś baza skradzionych samochodów, które rozpoznane
    przez system - nie są kasowane a wręcz przeciwnie - włączają alarm.

    --
    MN

  • 20. Data: 2013-11-14 15:02:07
    Od: p...@g...com

    --Czytałem, że zdjęcia są kasowane natychmiast automatycznie.

    mowimy o Toll Collect ? podaj zrodlo chetnie sie zapoznam

    --Widocznie mają możliwość ich nie kasowania na żądanie policji.

    he he niby jak ? podroze w czasie ?

    --Może jest jakaś baza skradzionych samochodów, które rozpoznane przez system - nie
    są kasowane a wręcz przeciwnie - włączają alarm. -- MN

    tez pudlo, w konkretnym przypadku przejrzano pliki sprzed kilku(nastu) tygodni, auto
    nie bylo kradzione

    P.