eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBOK VM)-: › Re: BOK VM)-:
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Chris <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: BOK VM)-:
    Date: Fri, 6 Jul 2018 10:19:14 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 12
    Message-ID: <phn8mf$tor$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1530865167 30491 194.56.211.10 (6 Jul 2018 08:19:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Jul 2018 08:19:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.1
    In-Reply-To: <5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086265
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-05 o 09:09, Trybun pisze:
    > Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    > Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    > także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    > odzewu, zero kontaktu.

    Hmm, ja wymieniałem na nowa, wypełniłem ten formularz na stronie w
    tydzień miałem nową kartę.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: