eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBOK VM)-: › Re: BOK VM)-:
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Subject: Re: BOK VM)-:
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3e669d$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 6 Jul 2018 10:43:06 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5b3e669d$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 18
    Message-ID: <5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.162.142
    X-Trace: 1530866566 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 608 188.33.162.142:1128
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1734
    X-Received-Body-CRC: 2075645510
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086267
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl
    >> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    >> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    >> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    >> odzewu, zero kontaktu.
    >
    > z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu  - w koncu z
    > nimi gadam tel.  i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.
    >
    >
    >

    Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś wcześniej o
    coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już trzeci dzień od
    ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać. Nic, poczekam jeszcze do
    poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć telefonicznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: