    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bagażnik rowerowy na klapę - ?
    Date: Wed, 19 Apr 2017 13:39:32 +0200

    W dniu 2017-04-19 o 12:46, r...@k...pl pisze:
    > Rozpoczyna się sezon, więc postanowiłem kupić bagażnik rowerowy na klapę (na
    > dach nie chce mi się wkładać). Dystanse raczej krótkie, więc niespecjalnie mi
    > zależy na czymkolwiek - po prostu w miarę łatwo ma się rowery zamontować, a
    > całość ma nie odpaść :)
    >
    > Samochód: hatchback (Sandero, ale raczej jakiś uniwersal do hatchbacków by się
    > przydał)
    >
    > Szybkie spojrzenie na A -- te bagażniki montowane są do nadwozia jakimiś
    > pasami. To taki standard? (Sądziłem, że przynajmniej jest w paru miejscach
> [...]
    Mam taki i na krótkie dystanse (do 30km) jest w miarę do przeżycia.
    Dłuższe dystanse to niestety trzeba co jakiś czas stawać i poprawiać ten
    bagażnik (naciąg właśnie tych pasów). Raz się wybrałem z tym bagażnikiem
    nad morze (trasa Toruń - Władysławowo) i to był dramat. średnio co
    30-35km trzeba było bagażnik poprawić. Do tego, jeżeli masz rower typu
    "damka" to trzeba dokupić "kawałek ramy" do roweru.
    Ja szczerze odradzam. Od 4-5 lat bagażnik leży nieużywany w garażu. Mogę
    go oddać za czteropak...