    From: "Marcin" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bałkany na moto
    Date: Tue, 5 May 2009 12:03:12 +0200

    Użytkownik <damian> napisał
    >Winietki - Austria - dziesięciodniowa kosztuje grosze dla moto (dla
    >auta 7,90 euro).

    W zeszłym roku płacilem 3,95 jak mnie pamiec nie myli.

    Punkty pomiaru w Austrii to przegięcie. Pod kamerami plama chlorokauczuku 2m
    x 3,5m na ktorej mozna niezlego orla wyj... w deszczu.

    >Szczególnie godna polecenia jest Jadranka -
    >droga nad samym Adriatykiem.

    W sezonie jest strasznie zatloczona i jak sie leci 80km/h to juz jest
    dobrze.
    Bardziej przypadła mi do gustu stara jedynka.

    >Aha, pamiętaj, że trzeba ze sobą zabrać
    >zieloną kartę. Znam specjalistów, co nie zabrali i były kłopoty. O ile
    >w Chorwacji o nią nie wołają, to już w Czarnogórze są obowiązkowe.

    Do Chorwacji oficjalnie nie jest wymagana. Ale juz do Serbii i osciennych
    tak.

    Wracalem z Peljesaca przez Serbię i o ile kraj piękny to niestety nie czułem
    się komfortowo widząc co 2km patrol zatrzymujący tylko kampery i
    gebelsowskie puszki.
    Postrzelane tablice przed miejscowościami też mają swoj urok.
    Winkle swietne, krajobrazy jeszcze lepsze, asfalt porownywalny do naszego
    poza miastem tylko bez kolein.
    Ogolnie traska z Mostaru na Banja Lukę jest niezle hardcorowa i można
    szlifowac technikę.

    Pozdr !
    Marcin
    RC46 Fi Y