  • Data: 2019-06-22 21:39:33
    Temat: Re: Bateria podtrzymania BIOSu
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    > W moim pierwszym pececie też nie było ani bateryjki, ani akumulatora
    > na płycie głównej. Ale to z tego powodu, że nie miała ona również
    > zegara RTC

    Moim pierwszym PCtem był francuski Goupil, klasy XT.
    i przeżyłem szok, gdy się okazało, że "pamięta" czas, czyli że ma ów
    RTC, ale nigdzie tam nie było widać żadnej baterii! A szukałem jej
    pracowicie. Jako że nie byłem zanadto forsiasty, to sprzęt miał już
    swoje lata, kupiłem go z piątej chyba ręki :)

    Fajna skrzynka, na unikalnym procesorze 80 186 No co za emocje, łza się
    w oku kręci, dziś gdy mam kompa na i7 to aż tak mnie zakup nie nakręcił,
    jak tego mojego pierwszego XT-ka