eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacja › Re: Baterie w EV - degradacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc53260$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 8 Nov 2019 10:22:08 +0100
    Message-ID: <jsq0xwcqzcy5$.dlg@myjk.org>
    Lines: 15
    NNTP-Posting-Host: 95.49.141.102
    X-Trace: 1573204928 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 525 95.49.141.102:62546
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665590
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 8 Nov 2019 10:16:15 +0100, Tomasz Pyra

    > Czyli Tesla to to nie jest.
    > Ciekawe czy to zasługa innego reżimu pracy,
    > innych warunków (chłodzenie, grzanie) czy
    > po prostu ogniwa jakieś inne.

    Ogniwa podobne, powiedzmy. Reżim teoretycznie lepszy,
    bo ładowanie małym prądem (silnik też małym ładuje).
    Mój w ogóle nie był ładowany szybko, nigdy. Tylko z 230V
    oryginalną ładowarką. W PHEV baterie są chłodzone.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: