  • 11. Data: 2011-10-21 14:33:52
    Temat: Re: Bełtanie płynu zimowego z letnim
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lisciasty

    > Zostało mi sporo płynu letniego do spryskiwaczy, czy mieszając letni z
    > zimowym koncentratem do -50st. C. nie zrobię jakiegoś frankensztajna? ;)
    > Próbował ktoś?

    Zmieszaj letni z moczem, mocz jest ciepły i w razie mrozu będzie
    nagrzewał letni płyn w taki sposób, że nie zamarznie.

  • 12. Data: 2011-10-21 14:40:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-21, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Fakt, przeoczyłem, moja kulpa :>
    > Adixol letni i zimowy Organiki.
    > A proporcje? Pewnie metodą Macajewa, patrząc na dookólny mróz lub brak
    > takowego.

    A teraz oceń jaka jest szansa, że ktoś miał akurat taki zestaw,
    wymieszał go... i tak samo reaguje na zapachy jak Ty... Jak już ocenisz
    to wymieszaj, najwyżej przez parę dni będziesz kląć.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2011-10-21 15:37:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Zmieszaj letni z moczem, mocz jest ciepły i w razie mrozu będzie
    > nagrzewał letni płyn w taki sposób, że nie zamarznie.

    Czasem zastanawiam sie jak ludzie sobie w zyciu radza skoro zadaja tak
    kretynskie pytania ?

    sz.

  • 14. Data: 2011-10-21 15:40:11
    Temat: Re: Be?tanie p?ynu zimowego z letnim
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-21, szufla <b...@e...pl> wrote:

    > Czasem zastanawiam sie jak ludzie sobie w zyciu radza skoro zadaja tak
    > kretynskie pytania ?

    Plyn plynem ale jak rozwiazac powazniejszy problem nie pasujacego klucza
    z wyposazenia samochodu do felg w owym?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-10-21 16:23:00
    Temat: Re: BeÂłtanie pÂłynu zimowego z letnim
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Plyn plynem ale jak rozwiazac powazniejszy problem nie pasujacego klucza
> [...]

    Rozwiaze za Ciebie ten problem. Kup klucz nasadowy (1/2") szesciokatny
    odpowiedniego rozmiaru z pokretlem przesuwnym 1/2 cala (na okraglym drazku
    przesuwa sie trzpien 1/2"). Proste?

  • 16. Data: 2011-10-21 16:25:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-21, TM <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Rozwiaze za Ciebie ten problem. Kup klucz nasadowy (1/2") szesciokatny
    > odpowiedniego rozmiaru z pokretlem przesuwnym 1/2 cala (na okraglym drazku
    > przesuwa sie trzpien 1/2"). Proste?

    https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/ms
    g/1a310577f06bab11?hl=pl

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-10-21 17:30:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    https://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/ms
    g/4de565231eff740a?hl=pl%01a310577f06bab11

    sz.

  • 18. Data: 2011-10-21 17:54:38
    Od: z <z...@g...pl>

    szufla pisze:

    > Czasem zastanawiam sie jak ludzie sobie w zyciu radza skoro zadaja tak
    > kretynskie pytania ?

    Poczytaj trochę postów Animki. Nie będziesz się dziwić :-)

  • 19. Data: 2011-10-21 19:21:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-21 12:56, Lisciasty pisze:

    > Fakt, przeoczyłem, moja kulpa :>
    > Adixol letni i zimowy Organiki.
    > A proporcje? Pewnie metodą Macajewa, patrząc na dookólny mróz lub brak
    > takowego.

    Ja wiem że to nie po partyzancku i tak to się nie liczy, ale gdybyś tak
    wziął 50ml jednej, 50ml drugiego, wymieszał, powąchał i ocenił, to by
    było źle? ;)
    Możesz też wstawić to do zamrażalnika żeby ocenić w jakiej temperaturze
    jak zmienia konsystencje.

  • 20. Data: 2011-10-21 21:19:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Paź, 15:37, "szufla" <b...@e...pl> wrote:
    > Czasem zastanawiam sie jak ludzie sobie w zyciu radza skoro zadaja tak
    > kretynskie pytania ?

    Tutaj pada wiele bardziej kretyńskich pytań, jak masz jakiś problem to
    zamelduj to koniowi.

    L.