  • 51. Data: 2011-11-09 11:38:21
    Temat: Re: Benzyna ju? po 6 z?
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-09 11:13, 4CX250 pisze:

    > I tu się mylisz. Państwo zachęca biedniejszych do płodzenia "zróbcie
    > sobie dziecko, my wam pomożemy zniżkami i ulgami"

    Nie przypominam sobie takiej kampanii, ale niewykluczone ze taka byla.
    Pomijam akcje giertycha z becikowym, bo na ta kase to tylko takie
    "giertychy" z giertychowa matura mogly poleciec.

    > Bedni rodzice porobili sobie dzieciaczków i po dwóch trzech latach rząd
    > mówi "Sorry, dość płacenia zniżek i ulg na dzieci radźta sobei sami a i
    > nie zapominajcie o obowiązkach szkolnych" A że sam obowiązek szkolny
    > kosztuje rodziców majątek. Ktoś wyliczył że można za te pieniądze które
    > łoży się na kształcenie i wydatki z tym związane jak wycieczki szkolne,
    > teatry, zielone szkoły płatne po kilkaset zł kupić mieszkanie.

    Nikt nie twierdzi, ze wychowanie dziecka to lekka i tania sprawa.

    > Powiedz to tym których rząd wziął na wabia ulgami które chce następnie
    > zabrać.

    Zaczac trzeba od tego, ze trzeba byc glupcem, aby robic sobie dziecko bo
    panstwo da 1000zl i VAT na pieluchy jest nizszy... Jak sam przytoczyles,
    wychowanie dziecka kosztuje sporo i te niby ulgi, az tak duzo nie daja w
    stosunku do tych niemalych kosztow.
    A druga sprawa, ze wiele dzieci to zwykle wpadki szczeniakow co nie
    wiedza co to prezerwatywa.
    Potem mija kilka lat i takie glupki wmawiaja innym jak to ciezko byc
    rodzicem i utrzymywac rodzine... no tak jak sie ledwo szkole srednia
    skonczylo i z nieba spadlo dziecko to potem trzeba tyrac za grosze i
    skomlec o doplaty do dzieci.

    --
    Karolek

  • 52. Data: 2011-11-09 11:47:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-09 08:55, 4CX250 pisze:

    > Od lat kilku obserwujemy coraz niższe zużycie np. gazu ziemnego, wody, prądu, bo
    ludzie oszczędzają, lub kupują energooszczędne "żarówki", wymieniają prądożerne
    urządzenia, wodę używają z umiarem, ocieplają porządnie swoje domy. Benzyna, gdyby
    nie wzrosła gwałtownie ilość pojazdów, to też by zużycie jej spadło znacząco gdyż
    mamy coraz oszczędniejsze samochody.

    I wzrasta cena. Bo koszty stałe są stałe, i muszą się tak czy siak pokryć przy
    mniejszej sprzedaży.
    Weźmy takie ogrzewanie z sieci miejskiej. Powiedzmy że ludzie ocieplą domy i zużyją
    mniej ciepła.
    Ciepłownia zuzuje mniej węgla, ale koszty pracy, utrzymania urządzeń i sieci nie
    zmienia się (optymistyczne)
    Więc podniosą cenę - bo muszą. Znam to z autopsji - tak właśnie wygląda to na moim
    osiedlu.
    I weź człowieku oszczędzaj...

  • 53. Data: 2011-11-09 12:03:34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Przeciez to skonczony tuman, ktory niczego nie rozumie. Ma pewnie 20 lat i
    mysli, ze zjadl wszystkie rozumy. Jednak nie warto bylo, bo palant tylko
    cisnienie podniosl.

    sz.

  • 54. Data: 2011-11-09 12:27:51
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-09 12:03, szufla pisze:
    > Przeciez to skonczony tuman, ktory niczego nie rozumie.

    Bo placi na twoje ulgi?
    Dobrze, ze wreszcie sie to skonczy.

    > Ma pewnie 20 lat i
    > mysli, ze zjadl wszystkie rozumy.

    Tak ja mam 20 lat, jak ty masz ochote do pracy :P

    > Jednak nie warto bylo, bo palant tylko
    > cisnienie podniosl.

    To znaczy, ze nie przyjedziesz mnie odwiedzic?

    --
    Karolek

  • 55. Data: 2011-11-09 12:29:20
    Od: z <z...@g...pl>

    Karolek pisze:
    > Taa 1000zl czy ile tam becikowego... swietna przyszlosc.
    > Nie bede juz pisal jaki element spoleczny mysli o tych pieniadzach.

    Gdybyś trochę pomyślał to wiedziałbyś że nie chodzi tu o ten durny
    pomysł z becikowym.

    > Sorry, cos przeoczylem? Co oni maja do tego?
    > Bo jakby co to te palikoty i inne geje to lewusy co za socjalem sa chyba
    > pierwsi.

    To nie jest socjal to inwestycja długoterminowa z dużą stopą zwrotu.

    > Moze materialistyczny, ale z cala pewnoscia nie egoistyczny, bo wlasnie
    > mysle o przyszlosci malego czlowieka i nie funduje mu zycia w biedzie na
    > dzien dobry.
    > Bedzie mnie stac, to bedzie dziecko.

    Ale już czegoś więcej niż Ty i Twoja rodzina nie ogarniasz. Egoizm.

    > To raczej ksiegowosc chce sie oszukac demografia.

    Akurat w tej kwestii to bardziej łopatologicznie się nie da. Ilość
    obywateli + ich wiek.
    Jak rządzący zaczną trząść portkami bo nie będzie miał kto zap... to
    przywalą takim jak Ty podatkami. Będziesz wtedy krzyczał że to
    niesprawiedliwe. Można temu zapobiec i zrobić to mądrzej ale przecież
    najważniejsze jest tu i teraz.

  • 56. Data: 2011-11-09 12:36:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-11-2011 11:15, szufla pisze:
    > Posluchaj buraczany skurwysynu. Mam onkologicznie chore male dziecko, moze
    > jak juz mnie nie bedzie stac na leczenie to powinienem je uspic jak psa ?

    I tu kolejna rzecz, którą pomijają rządzący. Przechowywanie komórek
    macierzystych. Oczywiście przy porodzie można oddać je za darmo pod
    państwową opiekę, ale wtedy nie masz gwarancji że je dostaniesz jak Ci
    dziecko zachoruje (mogą zostać wykorzystane). Jeśli chcesz mieć tylko
    dla siebie, musisz zapłacić ponad 2k za przyjęcie i przebadanie, a
    później kilka stów rocznie abonamentu dla banku. Nie rozumiem po jaką
    cholerę chcą sponsorować jakieś invitro czy becikowe, przecież pomoc w
    postaci darmowego przechowywania daje dużo więcej korzyści w postaci
    późniejszego leczenia... Swoją drogą, edukacja społeczna w tym temacie
    też jest słaba.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 57. Data: 2011-11-09 12:42:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/11/2011 11:36, DoQ wrote:

> [...]
    > postaci darmowego przechowywania daje dużo więcej korzyści w postaci
    > późniejszego leczenia... Swoją drogą, edukacja społeczna w tym temacie

    Ja cię proszę, te banki to nic innego, jak wyciąganie pieniędzy z rodziców.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 58. Data: 2011-11-09 12:43:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-09, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Np. politycznie motywowany projekt Euro - wspólna waluta bez wspólnego budżetu,
    > wprowadzona wbrew logice finansowej (z wielkich, tylko Anglicy głośno protestowali
    > i odmówili, ale ich olano). Cud że było tyle lat spokoju w gospodarce, to jakoś
    > to się trzymało kupy, bo można było narastające napięcia zamiatać pod dywan.
    > A teraz finansowi terroryści w rodzaju Grecji, a wkrótce pewnie Włoch trzymają
    > cyngiel na spuście, co będzie, oj będzie kosztowało...

    W rodzaju Grecji? Raczej banków, które pożyczały Grekom pieniądze w
    dużych ilościach.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 59. Data: 2011-11-09 12:44:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-11-2011 12:42, kamil pisze:

    > Ja cię proszę, te banki to nic innego, jak wyciąganie pieniędzy z rodziców.

    Dlaczego?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 60. Data: 2011-11-09 12:47:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/11/2011 11:43, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > W rodzaju Grecji? Raczej banków, które pożyczały Grekom pieniądze w
    > dużych ilościach.

    Księgowość Grecji też te banki fałszowały?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net