    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Benzyna po 12 złotych?
    Date: Mon, 26 Mar 2012 15:26:56 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 15:27:15 +0200, J.F napisał(a):

    > Taki urok sredniej - jeden prezes z zarobkami np 100 tys zl moze
    > znaczaco podniesc srednia w swoim zakladzie. Dlatego Amerykanie podaja
    > mediane, ale z kolei na rodzine a nie na osobe i znow nikt nic nie wie
    > Tym niemniej w 1999r tez tak bylo, wiec co - tylko prezesom sie
    > zarobki podniosly ?

    Nie tylko, ale niestety taki durny trend jest że kiedyś pan Prezes zarabiał
    10x tyle co Kowalski - a teraz zarabia kilkaset-parę tysięcy razy więcej niż
    Kowalski. Sytuacja chora, zwłaszcza że "praca" różnych prezesów zarabiających
    po parę mln zł/miesiąc nigdy nie jest warta tych pieniędzy... Generalnie
    obecne szaleństwa finansowe idą w bardzo złą stronę i chyba nie ma widoków
    na poprawę :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944