  • Data: 2012-02-04 19:37:24
    Temat: Re: Benzyniak zamarzł?
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie.

    We wtorek udało mi się wepchnąć autko do garażu. Po 4h. odpaliło od pierwszego...
    Pojechałem więc do mechanika. Ten stwierdził, że aku jest słabe i ma za duży
    spadek napięcia. W wyniku tego nie ma iskry.
    Wróciłem do domu. Autko postało kilka dni na mrozie. Dzisiaj włożyłem nowy
    akumulator. Na zewnątrz -18st.C. Zakręciłem, z wyczuwalnym oporem ale od razu
    odpaliło. Pojechałem na miasto, po drodze kilka sklepów i po wyjściu z
    ostatniego znowu to samo. Silnik jeszcze ciepły, kręci leciutko ale nie pali.
    No to teraz mam zagwozdkę.
    Mam drugi komplet cewek, moduł zapłonu, ale coś wątpię w takie przyczyny.
    Stawiam raczej na jakiś zacinający się przekaźnik albo wciąż układ zasilania
    paliwem. Co mogę sprawdzić?
    Iskrę, zdjąć wężyk z listwy wtryskowej i zobaczyć czy paliwo wypływa? Tylko
    czy się coś nie zapowietrzy?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl