  • 21. Data: 2013-08-14 07:29:13
    Temat: Re: Bestii za gorąco?...
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-14 07:00, Krzysztof 45 pisze:

    > Przerabiałeś to?
    > NAVIME
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.nav
    ime.android
    > http://www.navime.pl/

    Dzięki, sprawdzę :)
    Ale nie nadążam za sugestiami. Jeszcze jestem na etapie GPSEssentals :)
    Jak wspomniałem - rzadko wyciągam mojego Meśka z garażu, więcej kulam
    się rowerem, a wtedy na ekranie nic nie widać, nawet nie próbuję. Tablet
    sobie spokojnie siedzi w torbie, owszem - z włączoną aplikacją i GPS-em.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 22. Data: 2013-08-14 13:42:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 520b06be$0$1257$6...@n...neostrada.pl

    > W słońcu, a nawet w cieniu w słoneczny dzień czytanie literek raczej bezskuteczne.

    Monstera daje się czytać przy ponad 5 tysiącach luków, w najsłoneczniejszy
    dzień, w pełnym słońcu. Przy iPadach -- Monster jest ciemny.

    > Awaryjność i serwis - wymagałoby jakiejś statystyki, więc nie oczekujcie jej po
    jednostkowym użytkowniku. Serwis jest od Goclevera
    > w Poznaniu, przez pierwszy rok D2D. Podobno mocno się poprawili.

    Tobie ów GCm723G nie psuje się?

    > Dorzucę poj..ne zarządzanie energią i ładowaniem. Jeśli pracuje lub jest w standby,
    a podłączony - to baterii mu nie ubywa ani nie
    > przybywa.

    Fajne. ;)

    > Doładowuje się jedynie jeśli jest całkowicie wyłączony, a i to bardzo rzadko do
    100%. Wyświetlanie stanu baterii też jest całkiem
    > przypadkowe.

    Czyli ten tablet to roślina do pielęgancji.

    > Np. wystarczy go wył-włączyć, aby wskazanie zmieniło się z 40% na 25%.
    > Odbiornik GPS - trudno mi ocenić, bo nie mam z czym porównać ani jak miarodajnie to
    zmierzyć. W budynku jeszcze nigdy nie udało mi
    > się złapać GPS, nawet przy oknie. W samochodzie działa, nawet pod środkiem dachu
    (między przednimi fotelami). Od wyjścia z budynku
    > do fixa upływa około minuty.

    > Oczko obiektywu (to w obudowie, a nie soczewka) jest plastikowe (!). Sądziłem, że
    robi się już tylko szklane albo i lepiej. Jest
    > tak bardzo "na wierzchu", wręcz wystaje, że ulega porysowaniu i matowieniu.
    Nakleiłem sobie na to kawałek szkiełka mikroskopowego.

    > Radio FM - tylko z kablem.
    > BT - "w zasadzie działa". Dopiero zamówiłem w Chinach głośnik BT, to zobaczymy jak
    pójdzie z multimediami.
    > SIPDroid działa, nawet z Aero2.

    Dlaczego 'nawet'?

    > Dla mnie miał być przede wszystkim narzędziem do netu i czytania tam, gdzie nie
    chciało mi się targać laptopa (ostatnio często
    > pomieszkiwam w szpitalach) i w tym zakresie sprawdza się zgodnie z oczekiwaniami.
    Autem jeżdżę tak mało, że te funkcje GPS-owe
    > raczej są dla mnie tylko ciekawostką.

    Dzięki za informacje.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2013-08-14 19:06:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-14 07:29, sqlwiel pisze:
> [...]
    > się rowerem, a wtedy na ekranie nic nie widać, nawet nie próbuję. Tablet
    > sobie spokojnie siedzi w torbie, owszem - z włączoną aplikacją i GPS-em.

    Ja w te aplikacje cienki jestem, a navime ostatnio ściągnąłem i testowałem.
    Jak dla mnie ok. Po skończeniu trasy zapisuje na fonie trasę i wysyła na
    www.
    Tak go wygląda na mniej więcej.
    http://www.navime.pl/trasa/189734/Skalne+Miasto
    --
    Krzysiek

  • 24. Data: 2013-08-14 21:12:07
    Od: Trybun <I...@y...com>

    W dniu 13.08.2013 01:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Aktualizacja smartfonu... Na razie smartfon ma najaktualniejszy ;) soft.
    >
    > Teraz chcę kupić jakiś tablet, wcześniej -- dokończyć problem żółtej
    > plamy i bonu wakacyjnego. :)
    >
    > Może Lenovo A5000?... Raczej nie... Wolę coś z lepszym ekranem. :) I
    > chyba z większym akumulatorem. :)
    > Monsterowy -akumulator -- jest IMO dobry.

    Jak to dobry skoro mimo takiej pojemności (i ciężaru) wytrzymuje mniej
    więcej tyle co i mój o pojemności 1500? Co w nim tak pochłania ten prąd?

  • 25. Data: 2013-08-14 21:12:37
    Od: Trybun <I...@y...com>

    W dniu 13.08.2013 10:22, Maciek Babcia Dobosz pisze:

    > Od pewnego czasu działa zarówno "darmowy" jak i puste pole.
    >
    > Zdrówko

    Pewnie pozostaje w pamięci, do nowego urządzenia trzeba wpisywać.

  • 26. Data: 2013-08-14 21:12:48
    Od: Trybun <I...@y...com>

    W dniu 13.08.2013 13:31, animka pisze:

    > Jak na złość nie ma gdzie teraz tego tabletu kupić. Sklepy wycofują z
    > oferty.
    > Na allegro dużo droższe, ale tam bym nie kupila. Naszukałam się teraz
    > po sklepach internetowych i nic z tego.

    O jaki tablet chodzi?

  • 27. Data: 2013-08-14 22:39:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-14 21:12, Trybun pisze:

    > O jaki tablet chodzi?

    No ten, co wyżej, tj. Goclaver m723g.

    --
    animka

  • 28. Data: 2013-08-15 00:21:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" kugkq0$c0q$...@u...news.interia.pl

    > Jak to dobry skoro mimo takiej pojemności (i ciężaru) wytrzymuje mniej więcej tyle
    co i mój o pojemności 1500? Co w nim tak
    > pochłania ten prąd?

    Ace starczał na 1 godzinę niemal pełnego obciążenia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2013-08-15 00:26:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof 45" kugdfe$ils$...@n...vectranet.pl

    > Ja w te aplikacje cienki jestem, a navime ostatnio ściągnąłem i testowałem.
> [...]

    Wyjasniłem już, na czym polega problem z Monsterem. :)

    Potrafi pokazać ślad na mapie.

    http://leszekc.w.tkb.pl/BestiaLstwo/Screenshot_2013-
    08-13-18-56-10.png

    Powyżej masz nałożone na siebie dwa ślady -- z Moich tras i z Rmaps.
    Poniżej masz to, czego smartfon nie potrafi:

    http://leszekc.w.tkb.pl/BestiaLstwo/Screenshot_2013-
    08-13-19-01-21.png

    Nie potrafi odtworzyć ,,realistycznie'' w GE.

    Potrafi też posłać innym.

    https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=200815400
    343944336303.0004e3c6fbb14f5349bcb&dg=feature

    -=-

    Na razie żadna inna (poza Google Earth) aplikacja nie zawiesiła mi ani Ace, ani
    Monstera.
    Na Ace nigdy nie uruchomiłem Google Earth -- brak tam miejsca na tę aplikację.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2013-08-15 06:16:54
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-14 22:39, animka pisze:

    > No ten, co wyżej, tj. Goclaver m723g.

    U producenta znany wcześniej jako OUMEI x5 :
    http://51oumei.com/ProductView.aspx?id=13&view=139Na
    sz

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.