    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Bezprzewodowy dzwonek - ostatnia szansa
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Date: Fri, 09 Sep 2016 10:05:26 +0200

    Marek pisze tak:

    > Czy gdzieś można zakupić jakiś trwały, nie psujący się po kilku
    > miesiącach (nie z powodu rozładowanej baterii) bezprzewodowy
    > dzwonek, w którym moduł wywoławczy z przyciskiem może być
    > montowany na zewnątrz?
    > Fajnie jakby bateria starczała min. na rok i była sygnalizacją
    > słabej baterii.
    >
    > Przetestowałem już dwa różne modele z Castoramy i oba padły po
    > jakimś czasie. Wymiana baterii nie rozwiązuje problemu (w jednym w
    > środku zardzewiała elektronika).

    Wyjmij płytkę z tego kupnego dzwonka i przełóż do jakiegoś fajnego
    wodoodpornego przycisku. A jeśli przycisk ma być ładny lub mały to
    dzwonek schowaj w osobnej obudowie a kabel doprowadż do przycisku.
    Wlot kabla od dołu. Obleć go silikonem.

    Najwyżej będziesz tylko wymieniał przycisk ale chyba nie często bo
    przyciski otwierajace od środka bramkę na osiedle mają się dobrze.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/