  • 1. Data: 2011-07-01 19:26:47
    Temat: Re: Biały Bór - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał

    > Kto za ? :) Ale by się po 2 miesiącach (wakacyjnych) takiej blokady obesrali
    > finansowo :)

    Gdyby ludzie odmawiali przyjecia mandatow - sprawy trafialyby do
    Sadow Grodzkich. To kosztuje tylko kilkadziesiat zl, a gmina traci
    wtedy caly zysk! Gdyby stalo sie to powszechne smietniki szybko by
    znikly. Nalezy tez pamietac przy wyborach kto umozliwil gminom ten
    proceder.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2011-07-01 19:31:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-01 19:26, Hinek pisze:

> [...]
    > wtedy caly zysk! Gdyby stalo sie to powszechne smietniki szybko by
    > znikly. Nalezy tez pamietac przy wyborach kto umozliwil gminom ten

    Też dobra opcja. Ciekaw jestem, jak możnaby "nagłośnić" taką akcję.

    Profil na szajsbóku:

    1. "Nie płacę janosikowego w Białym Borze ? :)
    2. "Biały Bór - złodziejski twór" ? :)
    3. "Nie płacę w Białym Borze - Polsce to pomoże" ? :)

    Jakby się sama "warszafka" jadąca nad morze tak postawiła, to
    już by było tłusto.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-07-01 19:55:46
    Od: Czarek Daniluk <"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com>

> [...]
    > 3. "Nie płacę w Białym Borze - Polsce to pomoże" ? :)
    >
    > Jakby się sama "warszafka" jadąca nad morze tak postawiła, to już by

    Dlatego zamiast bez Biały Bór pojechałem z Koszalina w kierunku Słupska,
    potem na Bytów, Kościerzyna ;)

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-07-01 20:45:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    >>

    > Gdyby ludzie odmawiali przyjecia mandatow - sprawy trafialyby do
    > Sadow Grodzkich. To kosztuje tylko kilkadziesiat zl, a gmina traci

    Jesteś tego pewny?
    A dokąd wtedy trafia grzywna z wyroku wydanego w trybie nakazowym?

    > Nalezy tez pamietac przy wyborach kto umozliwil gminom ten
    > proceder.

    To też.
    Póki co mam pomysł co z tym zrobić - kasa z fotoradarów powinna trafiać
    do ZUS.
    Hasło "przekraczając prędkość wspomagasz ZUS" przemówi pewnie do
    większej ilości kierowców niż akcja "nie zasuwam".

  • 5. Data: 2011-07-01 20:51:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-01 20:45, Tomasz Pyra pisze:

    > Jesteś tego pewny?
    > A dokąd wtedy trafia grzywna z wyroku wydanego w trybie nakazowym?

    Do szkarbu państfa.

> [...]
    > Hasło "przekraczając prędkość wspomagasz ZUS" przemówi pewnie do
    > większej ilości kierowców niż akcja "nie zasuwam".

    :) Tesz słitaśne :P

  • 6. Data: 2011-07-01 21:07:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Do szkarbu państfa.

    Łeee...
    To jak moje 2km/h zostaną klepnięte w trybie nakazowym, to mi się może
    nie chcieć dalej sądzić.

  • 7. Data: 2011-07-01 21:11:04
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał

    > Póki co mam pomysł co z tym zrobić - kasa z fotoradarów powinna trafiać do
    > ZUS.

    ZUS to wielki aparat do marnowania pieniedzy. Sa jednak np. organizacje
    pozytku publicznego - te na ktore mozesz odpisac 1% podatku.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2011-07-01 21:11:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-01 21:07, Tomasz Pyra pisze:

    > Łeee...
    > To jak moje 2km/h zostaną klepnięte w trybie nakazowym, to mi
    > się może nie chcieć dalej sądzić.

    Na 99 % sąd zaproponuje mniejszą kasę. Nawet + koszty procesu
    może być taniej. Więc opłaca się tak czy siak.

    Więc i dla "beneficjenta" i dla skarbu Państwa ze wszech stron
    nie przyjmowanie mandatu jest pożyteczne.

  • 9. Data: 2011-07-01 21:16:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-07-01 21:11, Hinek pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał

    > ZUS to wielki aparat do marnowania pieniedzy. Sa jednak np. organizacje
    > pozytku publicznego - te na ktore mozesz odpisac 1% podatku.

    Ale zamysł Tomka był nieco inny. On wcale nie chciał pompować kasy w ZUS. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2011-07-01 21:20:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Jul 2011 19:26:47 +0200, "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
    wrote:

    >Gdyby ludzie odmawiali przyjecia mandatow - sprawy trafialyby do
    >Sadow Grodzkich.

    Od pewnego czasu nie istnieje coś takiego jak sąd grodzki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280