    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Biling
    Date: Fri, 08 Feb 2019 11:00:01 +0100

    On Thu, 7 Feb 2019 07:37:37 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Nie wiem co to znaczy do niedawna, zacząłem używać w zeszłym roku, może
    >nawet w 2017, i billing był.
    Czas leci :) Znalazłem maila z 26.07.2017 z bok a2mobile - pytałem o
    darmowy biling elektroniczny, odpowiedź była taka:

    W chwili obecnej billing dostępny jest w formie papierowej. Jego koszt
    to 25,00 PLN.

    Aby otrzymać powyższy billing należy podać:
    - imię i nazwisko,
    - PESEL
    - numer telefonu (MSISDN)
    - PUK
    - okres za jaki chcesz uzyskać billing
    - adres korespondencyjny na jaki mamy przesłać billing.

    Jednocześnie informuję, że pracujemy nad wprowadzeniem serwisu typu
    self-care, gdzie będzie możliwość m.in. prześledzenia historii
    połączeń.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?