  • 21. Data: 2011-12-11 01:51:45
    Temat: Re: Blackberry
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Bezczelność nie z tej ziemi...
    > Zainteresowałbyś się różnicami pomiędzy Bold 9000 a telefonem
    > który ja opisywałem, w szczególności tym, że 9800 ma rozsuwany
    > ekran LCD i ekran dotykowy.
    >
    > Zresztą wystarczy poszukać googlami i znajdziesz wielu innych
    > użytkowników 9800 którzy narzekają na to samo...
    > Ale Ty wolisz atakować personalnie z pozycji ignoranta.

    Tylko że w tym wątku nikt o modelu 9800 nie rozmawiał, poza wzmianką że jest
    najlepszą paletką do pingponga. Mowa była o BB w ogóle, o sofcie, o BISie i
    innych rzeczach na których się nie znasz.
    A do ciebie to ciężko inaczej niż personalnie, poznawszy cię odrobinę.

  • 22. Data: 2011-12-11 01:57:58
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > No trudno nazwać wołęm do roboty telefon, któremu tasiemka do LCD
    > pęka po niecałym roku używania.

    Dlatego cały świat używa BlackBerry jednoczęściowych z klawiaturą i innych w
    ogóle nie rozpatruje. Tylko ty jesteś taki udany.

    > Ty może nie wiesz jak dobry telefon może działać i wyglądać, co?

    To ty nie wiesz, bo nigdy nie miałeś normalnego BB.
    Ale i tak nie spodobałby ci się, bo to tylko solidny służbowy telefon a nie
    launcher do fart-apps.

  • 23. Data: 2011-12-11 15:16:56
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 10 Dec 2011 11:13:21 +0100, Tomek napisał(a):

    > Przygania, kocioł garnkowi ;)
    >
    > Szkoda, że nie można tu kliknąć "Lubię to!"

    Zrób sobie naklejkę, walnij na ekran i klikaj do woli.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 24. Data: 2011-12-11 15:59:06
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 05 Dec 2011 16:49:34 +0100, GS napisał(a):

    > dobrze że mój BB nic o tym nie wie że jest zniknięty prze Waldka ;-)

    Może dopadła go tylko ignorancja, jak właściciela?
    Blackberry OS jest skończony, wyszły już chyba wszystkie modele ktore miały
    mieć BBOS. W tym wszystkie GSM/WCDMA. Koniec, kropka, finito

    Nowe modele, które już teraz pokazywane są w różnych miejscach, to nowy
    system BBX, który ze starym ma tyle wspólnego, że naiwni klienci mają go
    uznać za kontynuację.
    Ale ciężko mówić o kontynuacji, kiedy architektura jest zmieniona
    CAŁKOWICIE. Nie uruchomi sie ŻADEN program z BB OS - bo nie ma już Javy.
    BBX dopiero parę dni temu nauczył się łączenia z BES/BIS, a jest na rynku
    od roku. To ładnie pokazuje, że to już nie będzie takie Blackberry jak
    kiedyś.
    No i oczywiście pod warunkiem, że nowe modele okażą się takim hitem, że
    dadzą firmie finansowy oddech - bo póki co cienko przędzie. Wprowadzenie na
    rynek nowej generacji sprzętu i softu nie jest ani szybkie, ani tanie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

  • 25. Data: 2011-12-15 15:27:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Dlatego cały świat używa BlackBerry jednoczęściowych z klawiaturą
    > i innych w ogóle nie rozpatruje. Tylko ty jesteś taki udany.

    To raczej firma RIM jest "udana" skoro nie potrafią zrobić telefonu
    który nie rozsypie się po krócej niż roku, nie ja...

    > To ty nie wiesz, bo nigdy nie miałeś normalnego BB.

    Normalny BB to klient poczty i nic więcej. Po co to komu?
    Każdy smartfon umie obsłużyć pocztę doskonale, i do tego dużo więcej
    rzeczy których BB nie potrafi. BB było dobre 10 lat temu, teraz to
    przeżytek.

    > Ale i tak nie spodobałby ci się, bo to tylko solidny służbowy telefon a
    > nie launcher do fart-apps.

    Mój iPhone4 świetnie spisuje się zarówno jako prywatny jak i służbowy
    telefon - niedawno na delegacji byłem 3 dni i nie musiałem laptopa wyjąć
    z torby przez 3 dni - wszystko co potrzebowałem obsłużyłem z iPhone4.
    Po co komu BB?

  • 26. Data: 2011-12-15 15:29:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
> [...]
    > o BISie i innych rzeczach na których się nie znasz.
    > A do ciebie to ciężko inaczej niż personalnie, poznawszy cię odrobinę.

    Czy model 9800 to BB czy nie BB ?

    Autor wątku pytał o NOWE modele BB i pisał wyraźnie że NIE POTRZEBUJE
    mobilnej poczty, więc po co urywasz się jak głupi z choinki z tym swoim
    zapyziałym BISem? Chcesz koledze sprawić aby miał problemy z hasłami
    i do poczty się swojej nie mógł dostać jak mu coś popieprzą w BB?

  • 27. Data: 2011-12-15 20:14:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Czy model 9800 to BB czy nie BB ?
    >
    > Autor wątku pytał o NOWE modele BB i pisał wyraźnie

    "myślę o Curve 8900"
    Nic nie pisał o 9800.

  • 28. Data: 2011-12-15 20:18:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Normalny BB to klient poczty i nic więcej. Po co to komu?
    > Każdy smartfon umie obsłużyć pocztę doskonale,

    Taka Nokia E50 to podobno też smartfon. Jeśli na niej pocztę obsługuje się
    doskonale, to jak nazwać obsługę na BB? Hiperdoskonałą? Uberdoskonałą?

    > i do tego dużo więcej rzeczy których BB nie potrafi.

    Angry Birds i inne Bouncing Boobs? A po co to komu?

> [...]
    > telefon - niedawno na delegacji byłem 3 dni i nie musiałem laptopa
    > wyjąć z torby przez 3 dni - wszystko co potrzebowałem obsłużyłem z

    Może nawet niedługo iPhone faktycznie będzie użytecznym urządzeniem, odkąd
    MS postanowił Appla ratować przed śmiercią i wspomóc w walce z androidowym
    rakiem, portując na iOS aplikacje z WP7. Zrobili wam już Office?

  • 29. Data: 2011-12-17 01:18:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > Taka Nokia E50 to podobno też smartfon. Jeśli na niej pocztę obsługuje się
    > doskonale, to jak nazwać obsługę na BB? Hiperdoskonałą? Uberdoskonałą?

    Czy my mówimy o wyborze nowego telefonu czy Tobie się wątki pomyliły?

    > Angry Birds i inne Bouncing Boobs? A po co to komu?

    Jak ktoś sobie braki i niemożność tłumaczy jako "a po co to komu"
    to niech sobie kupuje BB... Ciekawe jak długo RIM pociągnie...

    > Może nawet niedługo iPhone faktycznie będzie użytecznym urządzeniem, odkąd
    > MS postanowił Appla ratować przed śmiercią i wspomóc w walce z androidowym
    > rakiem, portując na iOS aplikacje z WP7. Zrobili wam już Office?

    Viewery do oglądania załączników są już od bardzo dawna, a pełne
    edytory do tworzenia/redagowania - nie wiem, nie interesowałem się tym...
    Nie planuję tworzyć prezentacji czy dokumentów na 3.5" ekraniku. Sorry.
    Jaki masz ekranik w swoim BB? 2" 2.5"? I co, edytujesz dokumenty w Excelu?

  • 30. Data: 2011-12-17 01:19:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > "myślę o Curve 8900"
    > Nic nie pisał o 9800.

    Dlaczego więc napisałeś o swoim 9000 skoro uważasz że wątek był TYLKO
    o 8900? Jeśli Ty się podzieliłeś pozytywnymi doświadczeniami ze swoim 9000
    to czemu się dziwisz że podzieliłem sie swoimi negatywnymi z moim 9800?
    Boli Cię, bo wypowiedź była nie po Twojej myśli? Obraziłem Twoje uczucia
    religijne jakimi fanatycznie darzysz obóz BB/RIM? Odmów za mnie paciorek do
    BB :-))