  • 1. Data: 2009-06-28 17:08:31
    Temat: Bo mie sie zgiela laga
    Od: Frycu <f...@p...onet.pl>

    Witejcie

    Bo ja... eee... ten teges, no znaczy takie sprawe mam. Wziela i mnie sie
    zgiela laga jedna. Znaczy nie wiem kiedy sie zgiela, ale zgieta jest. Nieco.
    I sie tak zastanawiam teoretycznie, bo dupa ze mnie nie praktyk.
    Ftos mi kiedys taki patent podpowiedzial, coby ja zapiac na jakes
    wyciagarkie, reszte "sprzeta" zapiac do czego innego i powolutku
    wyciagac do stanu wyprostowania.

    Czy to wogole trzyma sie kupy? Znaczy ten, sie fcialem wyrazic, ze niby
    czy to ma wogole prawo zadzialac, bo z ta kupa, to moze lekka przesada.
    No. I tyle fcialem. Jakby ktos chcial mnie zjebac, to niech sie nie
    krepuje. A, i ten, w razie jakby ftos mial madrzejsze pomysly na
    wyprost, to fsumie jakby mu sie chcialo, to niech tesz napisze.

    No, to pzdr, buzi i takie tam
    --
    +-------+
    +-------+

  • 2. Data: 2009-06-28 17:25:31
    Temat: Re: Bo mie sie zgiela laga
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Frycu pisze:

> [...]
    > Ftos mi kiedys taki patent podpowiedzial, coby ja zapiac na jakes
    > wyciagarkie, reszte "sprzeta" zapiac do czego innego i powolutku

    Nie da sie :)

> [...]
    > krepuje. A, i ten, w razie jakby ftos mial madrzejsze pomysly na
    > wyprost, to fsumie jakby mu sie chcialo, to niech tesz napisze.

    Zdemontuj i wyslij do Tecrolu. Zrobia Ci to w kilka dni i bedziesz mial
    pewnosc ze jest proste. Nie musisz nawet rozbierac lagi. Oni Ci to
    rozbiora, na zyczenie wymienia od razu simmering i olej.

    Tyle ze ja nie wierze ze laga sie wziela i tak nagle zgiela.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-06-28 17:42:31
    Od: Frycu <f...@p...onet.pl>

    Kuczu pisze:

    > Zdemontuj i wyslij do Tecrolu. Zrobia Ci to w kilka dni i bedziesz mial
    > pewnosc ze jest proste. Nie musisz nawet rozbierac lagi. Oni Ci to
    > rozbiora, na zyczenie wymienia od razu simmering i olej.

    A ten, a chalupniczym znaczy sposobem pseudokowalskim jakims? Znaczy
    zeby jednak samemu?

    > Tyle ze ja nie wierze ze laga sie wziela i tak nagle zgiela.

    Ale bo ona sie wcale nagle zgiela wlasnie. Tak mi sie widzi, ze ona sie
    zgiela, jak se na jednym takim winklu postanowilismy z zona sie jednak
    na kfilke polozyc i potem jak jusz wstalismy i podnieslismy znaczy ten
    teges maszinu, nawet bardzo nie poczula, aby sakwa otpadla i lusterko
    jedno, i potem jusz se jak smigalem, to jakos tak bardziej w jedna
    strone chyba... isie nawet nie gapilem bardzo, dopiero tera se tak
    stanolem i mowie - trza sie brac i robic, bo wstyd, tak jak sie stej
    stolycy wynioslek, to nomalnie kufa ja wiem? chyba fcale nie jezdzilem
    jusz. A to grzech jest smiertelny, zeby zamknac maszyne w garazu i nawet
    na rypki se komarow w miche nie nalapac. no.
    Pzdr

    --
    +-------+

  • 4. Data: 2009-06-28 17:50:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Frycu" Ale bo ona sie wcale nagle zgiela wlasnie. Tak mi sie
    widzi, ze ona sie
    zgiela, jak se na jednym takim winklu postanowilismy z zona sie jednak
    na kfilke polozyc

    Got damned...to juz nawet leski sie przewracaja???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 5. Data: 2009-06-28 17:52:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Frycu pisze:

    > A ten, a chalupniczym znaczy sposobem pseudokowalskim jakims? Znaczy
    > zeby jednak samemu?

    Chalupniczo to sobie mozna dlugopisy skladac.

> [...]
    > jusz. A to grzech jest smiertelny, zeby zamknac maszyne w garazu i nawet
    > na rypki se komarow w miche nie nalapac. no.

    Pisz chlopie po polsku. Ja Cie prosze. Tego nie idzie czytac.

    Tyle co zrozumialem to to ze sie wyjebales. Znaczy
    sama z siebie sie nie zgiela. Niekoniecznie tez musi byc krzywa laga.
    Lagi sie mogly przestawic w polkach, mogly tez sie zgiac same polki.
    Trzeba sprawdzic caly przod. Przednia os tez.

  • 6. Data: 2009-06-28 19:26:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Frycu pisze:

    > A ten, a chalupniczym znaczy sposobem pseudokowalskim jakims? Znaczy
    > zeby jednak samemu?

    Po pierwsze nie masz pewności że to sama laga. Mogła pójść półka, ośka ...
    Po drugie, operacja nie jest droga, a sprawdzą Ci całe przednie zawieszenie.
    Po trzecie - nie dziaduj na czymś co Cie może zabić.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-06-28 19:54:58
    Od: pampol <h...@w...pl>

    > Pisz chlopie po polsku. Ja Cie prosze. Tego nie idzie czytac.
    Ano nieidzie :)

    > Lagi sie mogly przestawic w polkach, mogly tez sie zgiac same polki.
    A jak sprawdzic, ze polka jest krzywa?

  • 8. Data: 2009-06-29 08:17:12
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "pampol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ano nieidzie :)

    > A jak sprawdzic, ze polka jest krzywa?

    poluznic sruby w półkach, pierdyknąc przodem o ziemie letko, jesli nic nie
    pogiete to same sie ułożą. Skręcić śruby, jeździć.

    b.

  • 9. Data: 2009-06-29 19:43:19
    Od: "Watson" <w...@g...pl>

    > Użytkownik "pampol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > poluznic sruby w półkach, pierdyknąc przodem o ziemie letko, jesli nic nie
    > pogiete to same sie ułożą. Skręcić śruby, jeździć.

    Dodam tylko jakbyś nie jazył, ze twarde jadro widzy grupowej zostalo Ci w
    kilku postach przekazane.
    Gdybyś mial jednak opory w rozkrecaniu padaki. Skieruj swe kroki do
    "grupowych" warsztatów/

    --
    Wats.
    Sie miele.