    From: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ?
    <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ból dupę ściska... ... ...
    Date: Mon, 2 Dec 2019 03:34:34 +0100
    Sender: Skocz mi na chubek czuja
    Archive: no

    Trybun wrote:

    > Przykro czytać te twoje katusze,

    Nigdzie nie ma noty o obowiazkowym czytaniu!

    > jak to się męczysz na abonamencie.

    Abonament jest dla CYWILIZOWANYCH HomoSapiens,
    "przedplaty" (lokalnie) dla malp niskiego rzedu i
    zebrakow!

    > Może czas kopnąć w d* tych wszystkich co ci podstawiają cyrografy do podpisu?

    Umowe moge realizowac na miesiac, rok lub
    dwa lata i nic mnie nie obchodzi w miedzyczasie:
    Wyboru dokonuje sam, bo nie sram sie z
    "'prepajdami'" dla zebrakow i malp niskiego rzedu!

    > Możesz wyjaśnić po polsku o co w tym "na marginesie", dziupla,
    > trasownik, co to jest?

    Taki "cienki" jestes w polszczyznie... to
    popytaj wokolo sasiadow moze ci podpowiedza.

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf