    From: "Endriu" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Boskie proporcje.
    Date: Sun, 3 Dec 2017 20:39:23 +0100

    > No nie... tzw. figury Lissajous sa źródłem natchnienia do spekulacji nad
    > sensem istnienia :) Ludziska, nie dajcie się zwariować.

    Kolego, jak widzisz z wniosków z filmiku przyroda nieożywiona tworzy/drga
    kryształkami/komórkami 6-cioramiennymi, a ożywiona 5-ramiennymi. To wiąże
    się z określonymi częstotliwościami. Do tego dochodzi wpływ kosmosu.
    Poszczególne planety drgają odpowiednimi częstotliwościami, na organizm
    ludzki można działać poprzez wzmacnianie czakr/gruczołów zapodając im
    odpowiednie częstotliwości:

    How to open a stargate. 4Biddenknowledge
    https://youtu.be/yrqMggCcgUY?t=1096

    Alfabet hebrajski to jedna wielka "boska proporcja"

    Dan Winter - Sekretna nauka ekstazy i nieśmiertelności 4/7 [PL]
    https://youtu.be/P7ow2UAcV8E

    Nie bagatelizować, bo to ważny temat ...

    Endriu