    From: "Endriu" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Boskie proporcje.
    Date: Sun, 3 Dec 2017 23:00:40 +0100

    > Endriu, LOL, sorry :) " planety drgają ", "wzmacnianie czakr", "Alfabet
    > hebrajski to jedna wielka "boska proporcja"" , "przyroda tworzy/drga
    > [-]kryształkami"... Ty jesteś mistykiem. Jakim cudem tranzystory ci
    > działają??

    Kolego nie wim od czego zacząć, aby ci wytłumaczyć ostatnie 3 lata mojego
    życia i motyw dlaczego napisałem ten post, natomiast wolałbym darować sobie
    te wszyskie opowieści, i po prostu uzyskać odpowiedź na moje typowo
    elektroniczno/elektryczne pytanie. Bawiłeś sie takim oprogramowaniem
    umożliwiającym taką analizę. Wiesz jak to wsyztsko poustawiać, żeby na
    odpowiednim oscyloskopie użyskać taki efekt ?

    Pamiętam w technikum gdzię stak w 1994 roku mieliśmy te krzywe Lisażu tylko
    czym to się mierzyło i jak to się podpinało kompeltnie nie pamiętam.
    Chciałbym sobie pokombinować ale już na komputerze z czymś takim. Jesteś w
    stanie mi pomóc?.

    Endriu