    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Box na dach - standardy
    Date: Fri, 01 Mar 2013 09:07:42 +0100

    W dniu 28.02.2013 22:59, Budzik pisze:
    > Chce pożyczyc box i zamontować do samochodu z relingami.
    > Pytanie czy belki poprzczne są standardowe czy do każdego samochodu będa
    > inne?
    > Kumpel ma box, ma belki ale pytanie czy to będzie pasować.
    >
    > Czy są inne boxy do sedanów, inne do kombi?

    Będzie Pan zadowolony - powinno pasować.
    Co do samego boxa, uważaj na klapę bagażnika, jak będzie za dużo do tyłu
    wystawał to jej nie otworzysz do końca, albo co gorsza, jak se zapomnisz
    to szybą walniesz w boxa - co słabsze to może strzelić.
    Ja jakoś nie mogłem sobie spasować boxa tak aby pasowały mocowania belek
    do boxa, żeby nie wystawał 1m do przodu, albo żeby nie wadził na tylną
    klapę - pożyczałem na jeden wyjazd więc jakoś dało sie przeżyć, ale jak
    bym kupował dla siebie, to trzeba by to sprawdzić.