  • 11. Data: 2019-02-24 21:59:58
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > To teraz zamiast dowodów rej. trzeba wozić karty od diagnosty??? :-)

    Nic nie trzeba.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 12. Data: 2019-02-24 22:32:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-24 o 21:44, kk pisze:

    > Co to za obowiązek?

    > A niewymienianie i jeżdżenie bez karteczki? :-)

    Poszukaj sobie keyword: "niezgodność dokumentu ze stanem faktycznym"
    była dyskusja na tej grupie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 13. Data: 2019-02-24 22:33:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Feb 2019 21:53:50 +0100, kk napisał(a):

    > Ale, że zatrzymanie bez zatrzymania? Jaki by był tego prawny sens?

    Zatrzymanie ma sens taki sam jak dawniej.

    A ze DR wozic juz nie trzeba, to trzeba bylo zatrzymanie inaczej
    rozwiazac :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-02-24 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Ale, że zatrzymanie bez zatrzymania? Jaki by był tego prawny sens?

    Teraz dokładnie tak jest - dokumentu nie zabieraja, tylko oznaczaja jako
    zatrzymany.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 15. Data: 2019-02-24 23:06:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-24 22:33, J.F. wrote:

    > Zatrzymanie ma sens taki sam jak dawniej.
    >
    > A ze DR wozic juz nie trzeba, to trzeba bylo zatrzymanie inaczej
    > rozwiazac :-)

    Skąd Ty to bierzesz :-)

  • 16. Data: 2019-02-24 23:07:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-24 22:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Teraz dokładnie tak jest - dokumentu nie zabieraja, tylko oznaczaja jako
    > zatrzymany.

    Ktrego dokumentu?

  • 17. Data: 2019-02-24 23:13:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-24 22:32, LordBluzg(R) wrote:

    > Poszukaj sobie keyword: "niezgodność dokumentu ze stanem faktycznym"
    > była dyskusja na tej grupie.

    Czego???

  • 18. Data: 2019-02-25 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Ktrego dokumentu?

    Mowimy o dowodzie rejestracyjnym.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 19. Data: 2019-02-25 18:59:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-25 17:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Mowimy o dowodzie rejestracyjnym.

    To jakaś inna forma potrzebna a nie zatrzymanie.

  • 20. Data: 2019-02-25 19:54:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > To jakaś inna forma potrzebna a nie zatrzymanie.

    Jak zwał tak zwał - mozesz sobie nazwac ze jest zawieszony.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie