  • 41. Data: 2019-03-07 20:59:48
    Temat: Re: Brak miejsca w dowodzie rejestracyjnym...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Nie wiem. Zgaduję, że dlatego zlikwidowano obowiązek wożenia DR, że
    > w 2019 roku Policja na drodze ma dostęp do baz danych, w których
    > lepiej sprawdza dane pojazdu, niż czytając papierowy DR. Jak już
    > wcześniej wspomniano "zabranie DR" jest obecnie stanem logicznym w
    > bazie danych, a nie polega na fizycznym odebraniu papierka.

    Wszystko prawda.
    I w tej bazie danych zobacza ze auto ma wazny przegląd.
    Natomiast nie zobacza ze sie w dowodzie miejsca na pieczatki skonczyły :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 42. Data: 2019-03-08 00:14:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-07 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Wszystko prawda.
    > I w tej bazie danych zobacza ze auto ma wazny przegląd.
    > Natomiast nie zobacza ze sie w dowodzie miejsca na pieczatki skonczyły :)

    Zdziwisz się, jak zobaczą :-)

  • 43. Data: 2019-03-08 00:39:35
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    Całą dyskusja sprowadza się do jednego: kto tak długo samochód trzyma???

  • 44. Data: 2019-03-08 08:41:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-07 o 19:25, Poldek pisze:

> [...]
    > wspomniano "zabranie DR" jest obecnie stanem logicznym w bazie danych,
    > a nie polega na fizycznym odebraniu papierka.

    To że zniesiono obowiązek posiadania DR przy sobie wiedzą wszyscy.
    Pytanie czy zniesiono także obowiązek wpisywania  faktu przejścia
    przeglądu do DR przez stację diagnostyczną, ew tą formę zastępczą -
    czyli zaświadczenia wypisywane na kartce i ważne miesiąc?

  • 45. Data: 2019-03-08 08:43:08
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-08 o 00:39, scobowski pisze:
    > Całą dyskusja sprowadza się do jednego: kto tak długo samochód trzyma???

    Proste - wszyscy ci co nie zezłomowali ew nie sprzedali jeszcze swojego
    pojazdu.

  • 47. Data: 2019-03-08 08:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik scobowski s...@t...pl ...

    > Całą dyskusja sprowadza się do jednego: kto tak długo samochód
    > trzyma???

    A ty co? Kolejny antyekolog co to by auto co 5 lat zmieniał?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 46. Data: 2019-03-08 08:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Zdziwisz się, jak zobaczą :-)

    To zart czy informacja z twojej strony?

    BTW jezdzenie bez pieczatek i bez DR mam przetrenowane :)
    W jednym aucie jakies 5 lat miałem tylko kartke i nigdy nie było problemu
    az go w koncu zezłomowałem.
    W drugim ukradli mi DR i jakos nie mam czasu jechac dorobic :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 48. Data: 2019-03-08 08:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Bzdura. W zeszłym tygodniu mnie zatrzymali...i nie mieli nic o
    > badaniu technicznym w kompie ani ubezpieczeniu. Miałem papiery ze
    > sobą i się wyjaśniło. Gdybym nie miał papierów, policjant ma
    > obowiązek wykonać procedurę czyli zgłosić zatrzymanie dowodu i
    > powiadomić FG, przynajmniej tak mi powiedział. Nie wiem jak by się
    > to skończyło, gdybym nie posiadał papierów.

    Chcesz powiedziec ze nie mieli dostepu ani do cepiku ani np do ogĂłlnie
    dostepnych stron w internecie?

    Czy ze w twoich danych są błędy i w cepiku nie było odpowiednich wpisów?
    Jeżeli to drugie to czy sprawdziłes dlaczego tak jest?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 49. Data: 2019-03-08 10:25:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-08 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > Chcesz powiedziec ze nie mieli dostepu ani do cepiku ani np do ogólnie
    > dostepnych stron w internecie?

    Może i do stron mieli, nie wnikałem. Moich wpisów do systemu na temat
    przeglądu i ubezpieczenia nie mieli.

    > Czy ze w twoich danych są błędy i w cepiku nie było odpowiednich wpisów?
    > Jeżeli to drugie to czy sprawdziłes dlaczego tak jest?

    A co mnie to obchodzi? Mam papiery a oni mają burdel.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 50. Data: 2019-03-08 14:31:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-07 10:44, Poldek wrote:

    > Nie musisz wozić ze sobą dowodu, ale to nie znaczy, że możesz w ogóle
    > nie mieć dowodu rejestracyjnego i np. użyć go na podpałkę. W razie
    > potrzeby musisz dowód mieć, choćby w domu i móc go okazać.

    Czyli jakiej potrzeby? Co mi grozi za użycie go za podpałkę?