  • 51. Data: 2012-07-02 19:53:47
    Temat: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 02.07.2012 19:52, Ivam pisze:
    > Użytkownik "zefir" napisał w wiadomości grup
    >
    > Sensowne propozycje juz byly (petycje na sikacza, cancelbooty, oficjalny
    > protest - usenet abuse, etc.) spotkaly sie z negatywnym przyjeciem i
    > haslami w stylu "co to komu ten scigacz szkodzi?".

    jeszcze broni nie złożyliśmy :)

    zawsze pozostaje alt.pl.rec.motocykle ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 52. Data: 2012-07-02 19:56:15
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości grup
    com...
    > Wlaz do prm jest opisany jako "grupy dyskusyjne" wiec trzeba sie
    > postarac, zeby pomylic.

    A jaka roznica? Przeciez i to i to jest forum, tak samo emotki sa, tak samo
    trzeba sie logowac, tak samo... etc.

    > przy czym oczywiscie nigdzie nie napisano jaka to grupa.

    Nie dawaj pozywki lovtzy, bo to akurat jest napisane, bardzo mala czcionka,
    ale jest (jak klikniesz ktoregos posta to u gory bedzie nawigacja "Strona
    główna >pl.rec.motocykle"

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 53. Data: 2012-07-02 19:59:03
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup
    > zawsze pozostaje alt.pl.rec.motocykle ;)

    hmmmm... alternatywne precle... mogloby byc ciekawie;)

    Da rade to zrobic szybko i tak, zeby gazeta.pl (tylko ona przyjmuje
    wszystko) to widziala?

  • 54. Data: 2012-07-02 19:59:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-02, Ivam <f...@p...fm> wrote:

    > Nie dawaj pozywki lovtzy, bo to akurat jest napisane, bardzo mala czcionka,
    > ale jest (jak klikniesz ktoregos posta to u gory bedzie nawigacja "Strona
    > główna >pl.rec.motocykle"

    Zapomnieli wyciac w skrypcie ktorego uzywaja. Zglos mu to usunie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 55. Data: 2012-07-02 20:08:23
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 02.07.2012 19:59, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup
    >
    > hmmmm... alternatywne precle... mogloby byc ciekawie;)
    >
    > Da rade to zrobic szybko i tak, zeby gazeta.pl (tylko ona przyjmuje
    > wszystko) to widziala?

    da sie, może nie szybko ale sie da. wobec czasu jaki sikacz zatruwa
    precla to będzie ino myk :)
    Ale to ostateczność.
    Na razie staram sie używać argumentów merytorycznych, być może będzie
    potrzebne wsparcie precla

  • 56. Data: 2012-07-02 21:57:08
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 02 Jul 2012 19:53:47 +0200 Arni <a...@n...spam.pl> napisał:

    >jeszcze broni nie złożyliśmy :)
    >zawsze pozostaje alt.pl.rec.motocykle ;)

    Można ale to chyba nie tędy droga. To by była ucieczka przed wrogiem i
    oddanie mu swojego terenu.

  • 57. Data: 2012-07-02 21:58:57
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 02.07.2012 21:57, __Maciek pisze:

    > Można ale to chyba nie tędy droga. To by była ucieczka przed wrogiem i
    > oddanie mu swojego terenu.

    powiedz to tym którzy chcą oddac precle walkowerem

  • 58. Data: 2012-07-02 23:05:28
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "__Maciek" napisał w wiadomości grup
    com...
    > Można ale to chyba nie tędy droga. To by była ucieczka przed wrogiem i
    > oddanie mu swojego terenu.

    No i? To nie wojna. Szukalem fajnego miejsca dla siebie i znalazlem, a teraz
    mam pelno analfabetow. Jak nie da sie inaczej to wole uciec gdzies gdzie
    poziom zartow (specyficzny dla precli) zostanie zachowany, a i sposob
    wyslawiania sie pozostanie na rozsadnym poziomie.

  • 59. Data: 2012-07-03 01:12:39
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 2 Jul 2012 23:05:28 +0200 "Ivam" <f...@p...fm>
    napisał:

> [...]
    >poziom zartow (specyficzny dla precli) zostanie zachowany, a i sposob
    >wyslawiania sie pozostanie na rozsadnym poziomie.

    A ja nie jestem za ucieczką, to by była słabość - oddawanie usenetu
    przez jakiś idiotyczny portalik który się tu podłączył. Zdecydowanie
    odpada. Poza tym skąd pewność że nie podłączą się do alt.*?
    Zawsze możesz splonkować posty z sikacza razem z odpowiedziami na nie.

    Jest jeszcze kilka możliwości:

    - zrobić akcję typu "wszyscy userzy plonkują sikacza", nic trudnego,
    wszystkie posty sikacza mają NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl -
    wystarczy filtrować po tym i z głowy.

    - napisać do Atmana (to stamtąd przychodzą sikaczowe posty) z
    dokładnym wyjaśnieniem o co chodzi i z prośbą o odcięcie tego feeda,
    albo przerobienie go na read only - żeby sikacz mógł tylko czytać.
    Czuje się ktoś na siłach żeby im ładnie zreferować temat?

    Ew. można najpierw omówić temat na pl.news.admin, OIMW admini z Atmana
    tam zaglądają.

  • 60. Data: 2012-07-03 01:15:15
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 03 Jul 2012 01:12:39 +0200 __Maciek <i...@c...org>
    napisał:

    >Ew. można najpierw omówić temat na pl.news.admin, OIMW admini z Atmana
    >tam zaglądają.

    O widzę że koledzy mnie ubiegli, temat na p.n.a już jest, zobaczymy co
    z tego wyjdzie...