  • 1. Data: 2013-04-22 14:42:32
    Temat: Brak siły
    Od: aditeterycz741 <aditeterycz741@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam. Posiadam gilere gsm gdy jadę na niskich obrotach tak do 7 tyś
    obrotów to moto niema siły a gdy wkręcę powyżej 7 tyś co czuć że moto
    jedzie. Co może być czy to taki wydech czy w cylindrze jest słaba
    kompresja?

  • 2. Data: 2013-04-22 15:44:10
    Temat: Odp: Brak siły
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "aditeterycz741" musi wrócić do korzeni:

    > Witam. Posiadam gilere gsm

    Też kiedyś ją miałem. Same kłopoty. Ciągle gdzieś coś dzwoniło, aż sie
    wkurzyłem i wróciłem do starej Nokii - jak ręką odjął ;-)

    Pozdrawiam Johnny

  • 3. Data: 2013-04-22 16:42:05
    Temat: Re: Brak siły
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Też kiedyś ją miałem. Same kłopoty. Ciągle gdzieś coś dzwoniło, aż sie
    > wkurzyłem i wróciłem do starej Nokii - jak ręką odjął ;-)

    Właśnie się miałem zapytać co to za słuchawka, bo nie znam. Ale po
    zgłaszanych
    problemach stwierdziłem, że to dobrze, że nie znam :-)

    Szymon

  • 4. Data: 2013-04-22 18:57:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-22 14:42, aditeterycz741 pisze:
> [...]
    > obrotów to moto niema siły a gdy wkręcę powyżej 7 tyś co czuć że moto
    > jedzie. Co może być czy to taki wydech czy w cylindrze jest słaba

    A nie masz tam czasem jakiego zaworu w układzie wydechowym, który wziął
    i umarł ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2013-04-22 20:13:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-04-22 18:57, Magic pisze:

    > A nie masz tam czasem jakiego zaworu w układzie wydechowym, który wziął
    > i umarł ?

    Ide o zaklad ze nie wie o czym do niego rozmawiasz

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X