    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 10 May 2020 03:48:20 -0700 (PDT)
    Subject: Re: C is number one (znowu)
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 23:09:00 UTC+2 użytkownik Maciej Sobczak napisał:
    > Majowy news dla fanów tabelek:
    >
    > "May Headline: Programming language C is back in the number one spot"
    >
    > https://www.tiobe.com/tiobe-index/
    >
    > To w sumie ciekawe zjawisko.

    c jest swietnym jezykiem, w swojej czystosci konstrukcji jezkowych nad typami
    przypomia kawalek jakiejs algebry,
    choc ma tez pewne istotne braki

    jak sie zatanowic dzis z mojej perspektywy duzo wiedzenia o c,
    to glowny problem z c dzis to chyab brak naprawde porzadnej ksiazki do jego nauki
    (ksiazki ktora malo kto poza mna a moze i nikt nie jest pewnie w stanie napisac,
    przynajmniej tak jak ja to widze) bo dzis
    nauka C zajmuje ciagle mase czasu (z 5-10 lat pewnie), nawet ludzie ktorzy przebrneli
    przez to nie do konca czasem koduja tak jak powinni, lub nie rozumieja brakow c tak
    dobrze jak ja)

    sam chyab moglbym taka ksiazke napisac gdybym wiedzial ze ktos ja wyda, ale nie ze mi
    sie tez jakos strasznie chce to robic