  • Data: 2011-05-15 16:38:56
    Temat: Re: CB 1300 S-jakies opinie?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Maj, 22:52, "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:
    > Mam pytanie, co mozecie napisac o w/w motocyklu? Przeczytalem juz kilka testow,
    > ale jak wiadomo, sa pisane pod importerow, a mi chodzi o opinie uzytkownikow.
    > Czy taka masa(270kg) bardzo daje sie we znaki podczas jazdy po miescie, jak ze
    > spalaniem(bo testy podaja tylko srednie). Podobno technicznie sa bardzo trwale,
    > ale moze jest cos na co zwrocic uwage w tym modelu?

    Swego czasu napalony byłem na tę cebulę jako coś większego po kawie
    550. Miałem już nawet zaplanowaną wycieczkę po germanii w celu
    pomacania i pewnie kupna, ale przejechałem się na maszynie znajomka i
    mi przeszło. Opinia oczywiście czysto subiektywna, generalnie
    spodziewałem się czegoś więcej po tym silniku, jakoś szarpliwie i
    niemrawo się toto wkręca, ciężko dozowalny "gaz". Egzemplarz którym
    jechałem nie był szczególnie stary i wyglądał na zadbany. Polecałbym
    przejażdżkę przed kupnem, albo się utwierdzisz że naprawdę to chcesz
    albo się wyleczysz ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05