    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: CB Radio
    Date: Thu, 02 Apr 2015 19:30:22 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 18:17 Pawel O'Pajak <o...@g...pl> pisze:

    > Daje calkiem niezly zasieg, u mnie ok. 15km,

    Przy nadawaniu?:-)
    Podawanie zasięgu przy odbiorze (bez sprecyzowania między jakimi stacjami
    jest łączność)jest trochę mało miarodajne.
    Na zachodzie i południu Wa-wy nadaje mobilek, który "prowadzi" na kanale
    13-tym.
    Ja go swoim 60cm Sirio słyszę w Błoniu, Grodzisku, Łomiankach, Wesołej a
    czasami i w Zakręcie.
    Człowiek nadaje z Piastowa. Nigdy by mi nie przyszło do głowy pisanie na
    podstawie tego przypadku, że moja popierdółka ma zasięg 25km.

    TG