    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Date: Sun, 10 Apr 2011 18:21:04 +0200

    W dniu 2011-04-10 18:05, marcin pisze:
    > Witojcie,
    >
    > Zakupiłem sobie zdemolowany czasem i bezczynnością egzemplarz CB750 82 rok :) Po
    usunięciu z grubsza pajęczyn moto odpala elegancko, jeździ jak trzeba, nic tylko brać
    się za przywracanie mu świetności. Ale. Kiedy jest zimny, na jałowych obrotach gdzieś
    z dołu silnika dobywa się taki klekot, odglos kojarzący mi się z odgłosem z napędu
    podczas jazdy na wysokim biegu z małą prędkością ze zużytym łańcuchem, takie
    poszarpywanie z poklekiwaniem... No nie wiem jak to opisać. Na wyższych obrotach nic
    takiego nie słychać, wystaczy podnieść je dosłownie o 200 obrotów wyżej od jałowych i
    już jest piękny odgłos zdrowego silnika. Po rozgrzaniu ten objaw trochę ustepuje, ale
    dalej coś tam jakby slychać. Ogolnie nie ma do czego się przyczepic, pieknie się
    wkręca, nic nie drży, nie szarpie, tylko to klekotanie na jałowych. Przede mną
    oczywiście jeszcze zmiana oleju, filtrów, regulacja gaźników itp, tylko pytanie czy
    robić to wszystko cz
    y najpierw może z tym klekotaniem zasuwać do mechanika... Wiem ze pytanie trochę na
    zasadzie pytaj mnie a ja ciebie, ale może to typowy objaw i ktus cuś będzie mógł
    zasugerować...
    > Pozdrawiam!
    > marcin

    Halasuje lancuch sprzeglowy. Olac, jezdzic, ustawic ciut wyzsze wolne
    obroty.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/