eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 DOHC - klekot w silniku › Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    References: <4da1d553$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <insldm$mr7$1@news.onet.pl>
    <4da1e08c$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 10 Apr 2011 20:54:14 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
    Message-ID: <o...@p...domain.neostrada>
    User-Agent: Opera Mail/11.01 (Win32)
    Lines: 61
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.139.166
    X-Trace: 1302461632 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2502 83.24.139.166:61447
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637926
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 10-04-2011 o 18:53:32 marcin <m...@n...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:insldm$mr7$1@news.onet.pl...
    >> Halasuje lancuch sprzeglowy. Olac, jezdzic, ustawic ciut wyzsze wolne
    >> obroty.
    >
    > OK, dzięki, uspokoiłeś mnie :). Jeszcze jedno pytanie - pompa hamulca
    > przedniego praktycznie nie stawia oporu, oczywiście hamulec kompletnie
    > nie działa. Płynu jest ile trzeba, nie ma wycieków. Czy szukać zestawu
    > naprawczego (oringi?) i spróbować zregenerować, czy raczej od razu nowej
    > pompy?
    > pzdr,
    > marcin

    jeżeli nie będziesz przywracał sprzęta na oryginał to kup jak najświeższą
    pompe. do tego koniecznie przegląd zacisków z wymianą gumek i przewód w
    oplocie... inaczej nigdy nie będą hamulce zadowalające a nawet fabrycznie
    to były bardziej spowalniacze zwłaszcza w wersji z jednotłoczkowymi
    zaciskami. podobne zaciski miałem w CX euro i dopiero po wymianie pompy i
    przewodu zaczął hamować.
    co do hałasu z dołu silnika to Kuczu dobrze napisał. olać sprawe tylko
    dobrze gaźniki wyczyścić, ustawić i zsynchronizować.jak silnik równo
    pracuje to tak tym łańcuchem nie klepie. prawdopodobnie przygotuj się na
    wymianę gumowych króćców i membranek air-cut (dostępne w larsonie) to tyle
    z mojego doświadczenia z tymi moto... bardzo fajny klasyk. mało się tego
    teraz widuje.

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: