eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCB750 DOHC - klekot w silniku › Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknew
    s.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "marcin" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <4da1d553$0$2496$65785112@news.neostrada.pl> <insldm$mr7$1@news.onet.pl>
    <4da1e08c$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@p...domain.neostrada> <int1lk$a55$1@news.onet.pl>
    <o...@p...domain.neostrada>
    Subject: Re: CB750 DOHC - klekot w silniku
    Date: Mon, 11 Apr 2011 08:46:37 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: base64
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Lines: 31
    Message-ID: <4da2a3ce$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.54.39
    X-Trace: 1302504398 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2492 83.11.54.39:26132
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637936
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w wiadomości
    news:op.vtqtkwyiykntv0@pecet1.domain.neostrada...
    > A to zalezy ktora wersja. CB750F miala dobre hample. Wersje C i N mialy
    > slabo. Koles nie napisal i jakim modelu mowimy.

    > do kierownika topicowej cebaśki: jak jesteś z wawy to daj znać. obadamy
    > rututnie :)

    Witam,

    Śpieszę z wyjasnieniami :) Moja CB to z tego co zdążyłem dociec to RC04, chyba FB to
    jest - trudno powiedzieć, mam do dypozycji tylko tabliczkę znamionową bo moto byl
    malowany i nie zachowały się oznaczenia handlowe...

    http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb_750_f_1982
    .php - mniej więcej taka. Swojej na razie nie pokazuję, przynajmniej dopóki nie
    zrobię czegoś z oświetleniem bo jakiś esteta wsadził na przód dwie soczewki bez
    obudowy wyjęte z jakiegoś ściga, wstyd trochę :P to chyba miało robić badlooka :D

    Na siłę na oryginał robił jej nie będę, choć chcę zachować klasyczny charakter i jak
    najwięcej z oryginału. Zatem zastosuję się do porad i założę pompę i przewody a może
    nawet i zaciski z czegoś lepiej hamującego. Niestety jestem znad morza (tzn ja nie
    narzekam ;) ), mam paru znajomych w branży ogólnie rozumianego obrotu uzywanymi
    motocyklami więc poszukam mechanika co mi chuchnie na ten silnik. A w razie czego mam
    drugi, podobno zupełnie sprawny. W zasadzie to mam drugą taką samą CB w kawałkach,
    łącznie z ramą, kołami, plastikami, tylko poskręcać i jechać ;) Nie wiedziałem że w
    czasach allegro i innych ebajów ludzie jeszcze mają takie rzeczy w szopach i nawet
    zdają się nie wiedzieć, że to są skarby :))
    Dzięki i pozdrawiam, jeszcze pewnie pozawracam głowy ;)
    marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: