    From: "Drzewo" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: CBR 600RR (2008-2009) vs Yamaha R6 (2008-2009)
    Date: Fri, 18 Jan 2013 15:20:59 +0100

    Użytkownik "stachmen" <stachmen@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:6728809389af3bc1eb5e7bf986c916f9$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Witam wszystkich!
    >
    > Chcialbym Was poprosic o opinie nt w/w sprzetow. Nosze sie z zamiarem
    > kupna jednego z nich, ale jeszcze sie nie zdecydowalem.
    > Naczytalem sie o nich sporo, a niedlugo przyjdzie czas zakupow i chcialbym
    > poznac opinie osob, ktore mialy okazje jezdzic nimi i moga cos na temat
    > jazdy po miescie i w trasie powiedziec.
    >
    > Spotkalem sie z opiniami:
    > - najpierw jest CBR, a potem dlugo dlugo nic i w koncu R6...
    > - prowadzenie CBR jest jak bajka, a R6 jest toporna i ciezko sie tym
    > normalnie poruszac...

    R6 toporna? Tego typu gadki to mozna sobie miedzy bajki wlozyc. Natomiast ja
    i tak bym wybral Honde, bo robią niezniszczalne silniki. Wystarczy zobaczyć
    ile CBRek lata w stuncie, a ile R6 - to chyba wystarczający argument za CBR.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do