  • Data: 2012-04-11 15:56:19
    Temat: Re: CBRR i CBF - kupić niekupić?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    news:jm24ud$g7s$1@inews.gazeta.pl...
    > Chłopaki
    > zastanawiam się nad motorkiem do zabawy bo do jazd codziennych mam już
    > skuter. I myslalem o CBF125 bo mozna to kupić teraz za 8700PLN, ale
    > zobaczyłem CBR125R, jest fajniejsza i kosztuje 11900PLN.
    >
    > CBF to sprzęt w całości z Indii, troche taka współczesna WSK, ale na
    > wtrysku i użytkownicy raportują średnie spalanie nawet 1,7l/100. Chłodzony
    > powietrzem, i dosyć mała owiewka - prawie jakby się jechało nakedem
    >
    > CBR z kolei pozycja super - można się wyłozyć na zbiorniku, schować pod
> [...]

    Do zabawy to coś takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=y_TqX61BLtM

    A skoro masz już skuter z którego jesteś zawodolony, to nie kupuj czegoś o
    podobnej mocy czy pojemności, tylko przynajmniej 600. Poważnie. Jak
    pogrzebiesz, to znajdziesz coś w przyzwoitym stanie (ja szukałem motoru
    przez pół roku,dość aktywnie tj. jeżdżąc i oglądając, najpier oczywiście) -
    no chyba, że musi być nowy.

    --
    Yogi(n)