  • 81. Data: 2009-05-26 20:40:51
    Temat: Re: Cała prawda?
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    A ja w czasie trwania tego wątku zdążyłem przejechać 400 km, sprzedać motocykl
    zaczac rozgladac sie za nastepnym.
    Jak widac czas mozna wykozystywac na rozne sposoby :))
    Z sensem i bez sensu..

    --
    Hinek
    bez Deauville..

  • 82. Data: 2009-05-26 20:53:40
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Hinek pisze:
> [...]
    > motocykl i
    > zaczac rozgladac sie za nastepnym.
    > Jak widac czas mozna wykozystywac na rozne sposoby :))

    No. Sprzedac motocykl... Bez sensnu.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 83. Data: 2009-05-26 20:56:33
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    huck pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > heheh...:)
    > ty przypomnij jak pare razy zostałeś zjechany :)
    > ale sie kurde nie poddałeś :)

    on też? no popatrz. ja powiedziałem "dzień dobry"... napisałem.

    --
    - gildor
    9'99

  • 84. Data: 2009-05-26 20:58:20
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Szymon Kozak pisze:
    > Jego sprawa była skazana na podobne zakończenie. Napisałem tak ponieważ
    > odnoszę wrażenie,że postępujecie tak ze wszystkimi "w imię zasad".

    bzdura. my już nie wiemy kto jest tutejszy a kto nie. tylko trzon. a on
    mało się udziela.

    --
    - gildor
    9'99

  • 85. Data: 2009-05-26 21:09:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:
    > BRAWO. Celowo zacytowalem calosc, bo jest to najmadrzejszy post, jaki
    > przeczytalem na prmie w tym roku. Piotr, masz u mnie browara. Duzo
    > browarow. Mam nadzieje, ze kiedys bedzie okazja.

    ta, nie martw się Piotr, ja też mam u niego browara, ale nawet na kawe 2
    razy nie wpadł, choć był "po drodze". buty w motylki mierzył...

    --
    - gildor
    9'99

  • 86. Data: 2009-05-26 21:35:08
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał

    > No. Sprzedac motocykl... Bez sensnu.

    Niestety, nie mam warunkow aby zatrzymywac na zawsze swoje motocykle :(
    A szkoda..
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 87. Data: 2009-05-26 21:53:07
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 20:59:33 +0200
    kocyk wrote:

    > Nie ja wprowadzilem podzial na nas i was. Piszesz ze my tacy i owacy,
    > wiec zakladam, ze istnieja jacys wy.

    Ja tak napisałem? No dobra... to może zdefiniujmy te 'my' i 'wy'.
    Jakaś ewidencja, legitymacje, składki członkowskie...

    > Za robote bys sie wzial.

    Z miłą chęcią.

    > Ta dzisiejsza mlodziez, tylko internet i
    > gangsterka.

    I znowu wrzucasz mnie do jednego wora.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 88. Data: 2009-05-26 21:59:27
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 21:30:33 +0200
    kocyk wrote:

> [...]
    > przyjechac, to kazdy moze.

    > Jakis powod jest, ale ja bym wszystko zwalil na nich, hahahahah.
    > A powaznie - mysle, ze poniekad niestety nie masz racji. Dzisiejsze
    > pokolenie ma zajebiscie roszczeniowa postawe. To, o co wyscie walczyli,
    > mysmy ciezko pracowali - oni uwazaja, ze im sie nalezy. Ale od prmu nic
    > sie nie nalezy nikomu, zeby stad cos brac trzeba zostawic tu czastke
    > siebie, inaczej zawsze bedzie sie podswiadomie czulo, ze jest sie
    > obywatelem drugiej kategorii. Reasumujac - trzeba chciec. Nie wymagac.

    Kocyk, ja Cie proszę, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.
    Sami sie plujecie(plujemy?), że garstka oszołomów jadących czysta na
    gumie robi opinie reszcie, więc może chociaż nie powielajmy(powielajcie)
    tych samych błedów.

> [...]
    > zalozylismy wspolne biznesy, zjedlismy razem beczke soli i nawiazalismy
    > kontakty, dzieki ktorym zawsze w najgorszym syfie mamy do kogo zwrocic
    > sie po pomoc, o morzu drobnych przyslug nie wspominajac. I co, teraz
    > tylko dlatego ze ktos sobie napisal piec zdan na prm ze czuje sie
    > rozczarowany - mam zaczac go traktowac tak samo? Na to trzeba sobie
    > zasluzyc, a przede wszystkim trzeba dac sie poznac.
    > Jesli ktos nie przyjezdza, nie chce uczestniczyc w zyciu tej grupy, to
    > wszelkie roszczenia wobec niej moze od razu powiesic na kolku. I tyle.

    Ten akapit tak samo jak pierwszy pozostawię bez komentarza, bo
    tu nie ma nawet o co się zaczepić.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 89. Data: 2009-05-26 23:04:42
    Od: marider <m...@g...pl>

    m...@g...com pisze:
    > Podzielę się z Wami swoimi uwagami dotyczącymi twórczości Grzybola -
    > wzbudza w końcu wiele kontrowersji.

    To ja niesmialo dodam tylko tyle: http://tinyurl.com/pk7fyx

    Pzdr
    PS: a poza tym to jakos lubie ta grupe/i ludzi/, fajno tu od samego
    poczatku, tj od lat ... wielu ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 90. Data: 2009-05-27 03:36:37
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    kocyk wrote:

    > BRAWO. Celowo zacytowalem calosc, bo jest to najmadrzejszy post, jaki
    > przeczytalem na prmie w tym roku. Piotr, masz u mnie browara. Duzo

    Dziękuję za uznanie ;) czasem napiszę z sensem, bo coś mnie najdzie i
    mam przebłysk tego... no... eee... zapomniałem... już sobie poszło...
    :D

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.