  • Data: 2010-07-17 15:52:08
    Temat: Re: Castrol Chain Cleaner - jest coś podobnego ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-17 15:05, AW wrote:

    > Nie ma preparatu o takim działaniu. Co najwyżej taki preparat może
    > rozrzedzić olej, który potem gdzieś tam wsiąknie w zakamarki silnika.

    Człowiek który mi to polecał stosuje do usuwania śladów oleju z miski.
    W/g niego popsikanie i odczekanie parunastu minut powoduje ze miska
    olejowa wygląda jak by zrobiła 100kkm bez wycieku - brudna ale sucha.

    To jednak tylko opinia jednego człowieka i chcę to _sam_ sprawdzić.
    Dlatego szukam na probę. Zanim kupie na allegro - mialem nadzieję na
    znalezienie czegoś od reki i może niekoniecznie w cenie tego preparatu
    od Castrola.

    PS. Słyszałem tez z innego źrodła że preparat ten słuzy do picowania
    silników w komisach. Niestety to była opinia szwagra kumpla dziadka
    tescia więc odkładam ją w bajki.