    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Castrol Power Racing 4T -10W50 full syntetyk
    Date: Tue, 14 Apr 2009 16:53:27 +0200

    K.M.C. pisze:
> [...]
    Z pomykaniem w zimie to chyba nie ma dużo wspólnego (o ile zapali
    oczywiście). I tak szybko temperatura silnika robi się mocno dodatnia i
    W nie ma już dużego znaczenia.

    > z tego co wiem to parametr po "W: mowi nam o zachowaniu sie oleju w
    > wysokich temoeraturach, czyli z jazdą w chlodne dni nie ma nic wspólnego
    > bałwanku ;-)
    Jeśli Winter to wysokie to może jesteśmy na antypodach.

    Ktoś coś palnie koledzy, siedzi to potem na serwerach newsowych całego
    świata, przynajmniej do najbliższej wojny atomowej, "młodzież słucha,
    ona się uczi"

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Olej_silnikowy