  • 1. Data: 2018-01-09 20:59:53
    Temat: Re: Centra Futura i pakiet Centra Assistance - korzystal ktos?
    Od: m...@g...com

    Assistance też mnie prawie przekonało do póki nie przeczytałem, że darmowa pomoc
    tylko dwa razy ;) Tak więc szkoda zachodu.

  • 2. Data: 2018-01-09 23:20:05
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 09.01.2018 o 20:59, m...@g...com pisze:
    > Assistance też mnie prawie przekonało do póki nie przeczytałem, że darmowa pomoc
    tylko dwa razy ;) Tak więc szkoda zachodu.

    Do mnie przyjechali, sprawdzili akku i instalację.
    Jak mierzyłem miernikiem to niby ok było ok 12V ale nie kręcił.
    Technik sprawdził ichnim testerem akumulator i wyszło że jest ok,
    podpiął boostera i też auto nie odpaliło.
    Okazało się że rozrusznik padł.
    Czas oczekiwania na przyjazd to było coś ok 1-1,5h (Łódź).

    --
    --- xyz