  • Data: 2011-11-21 10:32:43
    Temat: Re: Ceny KTM w Anglii ?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    morghul <m...@t...pl> napisała rzekomo news:jad8id$eaa$1@news.onet.pl
    > Birmingham... nie słyszałem ;) OK, z północy drożej ale ofiara ścigacza
    > nie pytała o konkretny rejon więc może sobie poszukać w rejonie M25 i nie
    > będzie problemu z transportem.
    > Na tira nie pakowałem przyznam się bez bicia ale i nigdy tir mi nie
    > zabierał sprzętu. Ogłoszenie, na drugi dzień kilka ofert, wybieram tą
    > która mi odpowieda i wio za parę dni. Nigdy nie było problemu, ani z
    > podjechaniem kierowcy tam gdzie mi pasuje, z terminami, kontaktem itp też
    > nie było problemu. Fakt że to z lądka to i wybór większy.

    Aha, "DC London"?

    Jak odrzucisz warunek <50mil od M25 to odpadnie więcej niż połowa ofert, idę
    o zakład.

    Powtórzę - Londyn to nie centrum UK. A może tak być, że się ktoś skusi na
    znacznie tańszy motocykl ze Szkocji i wpłaci zaliczkę... To wtedy będzie w
    czarnej dupie.

    Świat w liczbach:
    Aberdeen-Wawa 1567mil
    London-Wawa 1022mile

    Przejechanie krossem po autostradach 545mil - bezcenne.

    --
    Jasio
    etz vfr