    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceny klimatyzacji
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 29 Jun 2019 10:59:55 GMT

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Konkretnie chodzi  tylko o ceny uzupełnienia czynnika. W jednym
    > warsztacie mechanik liczy sobie 40zł za 100gram czynnika i 30zł za
    > "robociznę", drugi warsztat to sztywna cena - 150zł za całość bez
    > względu na ilość uzupełnianego czynnika. Co wyjdzie taniej? W obydwu
    > autach niewielkie silniki, klimy nadal chłodzą tylko mniej wydajnie,
    > tak że wygląda na to że ubytki czynnika mogą być niewielkie. I może
    > ktoś wie ile czynnika zawiera układ klimatyzacji w aucie z silnikiem
    > 1.6?

    O, a gdzie tak tanio?
    Pisałem jakis czas temu jakimi cenami mnie w tym roku zaskoczyli
    mechanicy w Poznaniu.
    150zł za podłączenie maszyny plus 30zł za kazde 100g czynnika.
    Rozbój... zwłaszcza ze butla to koszt jakies 10zł za 100gr...

    Jeżeli klima jest pusta to na pewno taniej wyjdzie uzupełnienie za 150zł
    całosc.

    --
    Pozdrawia... Budzik