    Subject: Re: Ceny klimatyzacji
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Tue, 9 Jul 2019 15:01:51 +0200

    W dniu 02.07.2019 o 10:06, Cavallino pisze:

    > Nie w każdym aucie.
    > W Dacii ledwo chłodzi, a serwis twierdził że +20 na wylocie spełnia
    > wymogi producenta.

    No nie wiem. W moim przypadku było inaczej, zaraz po zakupie używki,
    klima działała tak sobie - po wizycie w serwisie zaraz powiało Syberią.
    Nawet nie zauważyłem kiedy klima zaczęła chłodzić tylko tak na
    odczepnego w ciągu tych 6 lat po serwisie. Teraz po serwisie znowu czuć
    ten charakterystyczny lodowy powiew. Drugie auto ma gorszą wydajność,
    problem możne być to w tym że okoliczne warsztaty mają urządzenia które
    nie mają programu do obsługi tego auta, stąd też serwis jest robiony "na
    oko".