  • 1. Data: 2017-08-01 16:43:53
    Temat: Chciałem skorzystać z Technoservice
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    i jestem w głębokim szoku. Po raz kolejny okazuje
    się, że są miejsca, gdzie mentalność komunistyczna
    ma się dobrze. Wycena potrafi różnić się niemal
    dwukrotnie od kwoty faktury, choć projekt dostali
    już na wstępie. Próba wyjaśnienia tego była jeszcze
    ciekawsza. Konkurencja to piękna rzecz.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2017-08-01 17:54:42
    Temat: Re: Chciałem skorzystać z Technoservice
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (pozwolę sobie na żarcik) mój post nieco wyżej...

    P.S.
    ale nie napisałeś, czy dostałe zniżkę x2?

  • 3. Data: 2017-08-01 17:57:03
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU pisze:

    > ale nie napisałeś, czy dostałe zniżkę x2?

    Poprosiłem o skorygowanie rachunku do wartości z wyceny,
    odmówiono, zamówienie poszło do Elpinu.

    Piotr

  • 4. Data: 2017-08-01 18:17:04
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-08-01 o 16:43, Piotr Wyderski pisze:
> [...]
    > dwukrotnie od kwoty faktury, choć projekt dostali
    > już na wstępie. Próba wyjaśnienia tego była jeszcze

    Znasz przyczyny różnic wyceny i faktury?
    Czasem zamawiamy płytki w Techno z wysyłką (z fakturą) do firmy.
    Do nas trafiają zmontowane. Zakładaliśmy, że na fakturze będzie to co
    widzimy w czasie zamawiania. Faktury nie widzimy, a kolega, który ją
    widzi nie widzi wyceny na stronie w czasie zamawiania.
    Zastanawiam się po prostu, czy tego nie trzeba zacząć kontrolować.
    P.G.

  • 5. Data: 2017-08-01 18:27:53
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Piotr Gałka wrote:

    > Znasz przyczyny różnic wyceny i faktury?

    Testowanie elektryczne, które się "zapomniało" dodać do wyceny.
    Od samego początku wiedziałem, że będą najdrożsi (w kraju), ale
    byłem gotowy ponieść tę cenę, bo płytka gęsta (choć maleńka
    -- rozwaliło ich walidator na stronie, bo minimum to 30x30 mm,
    a ja mam 43x16 i trzeba było mailowo), scalaki na płytce drogie,
    więc to po prostu ma działać. A tu numery jak z jakiegoś Sztosu...

    > Czasem zamawiamy płytki w Techno z wysyłką (z fakturą) do firmy.

    A ja tam chyba już nigdy niczego nie zamówię, chyba dam sobie spokój
    z polskimi firmami. Przy zapytaniu ofertowym przesłuchanie jak na
    Łubiance, po wycenie numery. Trudne płytki pójdą do Eurocircuits,
    a z łatwymi każdy Chińczyk sobie poradzi.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 6. Data: 2017-08-02 10:50:47
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-08-01 o 18:27, Piotr Wyderski pisze:

    > A ja tam chyba już nigdy niczego nie zamówię, chyba dam sobie spokój
    > z polskimi firmami.

    U nas to kwestia przyzwyczajenia:)
    W czasach, gdy nie mieliśmy maila a Techno mieściło się w baraku między
    akademikami latało się do nich osobiście. Pożyczałem ploter, aby
    wymalować płytki. Te pisaki - czasem prawie połowa kalendarza wychodziła
    zanim się udało całą płytkę wymalować :(.
    Klisze też chyba trzeba było gdzieś zamówić, bo oni nie robili, ale tego
    to już nie jestem pewien.

    > a z łatwymi każdy Chińczyk sobie poradzi.

    W ramach zbierania informacji.
    Możesz podać jakieś namiary na "każdy Chińczyk".
    Nigdy nie próbowaliśmy.
    P.G.

  • 7. Data: 2017-08-02 16:09:35
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Piotr Gałka wrote:

    > U nas to kwestia przyzwyczajenia:)

    W Elpinie sprawa skończyła się na wymianie dwóch czterolinijkowych maili
    i przelewie. Przywracają mi wiarę w ludzi...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2017-08-02 19:41:44
    Od: kasik <k...@s...pl>

    > Klisze też chyba trzeba było gdzieś zamówić, bo oni nie robili, ale tego
    > to już nie jestem pewien.

    Klisze robiło się naprzeciwko Was: w piwnicy Gmachu Elektroniki.

  • 9. Data: 2017-08-02 21:07:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 19:41, kasik pisze:

    > Klisze robiło się naprzeciwko Was: w piwnicy Gmachu Elektroniki.

    To chyba na początku, ale chodzi mi po głowie, że gdzieś na Żabiankę w
    tym temacie jeździłem.
    P.G.

  • 10. Data: 2017-08-02 21:15:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > To chyba na początku, ale chodzi mi po głowie, że gdzieś na Żabiankę
    > w tym temacie jeździłem.

    We Warszawie też takie rzeczy robili w piwnicy Gmachu Elektroniki.
    Czterdzieści lat temu.

    --
    Jarek