  • Data: 2015-02-12 10:43:06
    Temat: Re: Chciałem zgłosić...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <uwaga, trolling>
    On Tue, 10 Feb 2015, 6...@8...223348.invalid wrote:

    > Przygłup kogutek444

    > Nie wiesz kogutku jak rolnik będzie jechał traktorem?

    Przecież nie pytał ;) - pytajnik nie dotyczy tej części
    zdania - na razie wiemy że kryterium stanowi sposób jazdy, choć
    nie został ujawniony, niemniej czepiaszsięniewtymmiejscu ;)

    > Oczywiście.
    >
    > Nieważne: rolny, małorolny, idiota Kogutek do marketu na zakupy nie
    > wpuszczają traktorami.

    Ale to nie jest kwestia "wpuszczenia", bo wystarczy po prostu wjechać.
    Niektórzy już osobówkami wjeżdżali, a to do marketu, a to do małego
    sklepu, a to do metra (w tym w W-wie). Na ogół widać jak obsługa
    ucieka, mało kto próbuje "nie wpuszczać".
    No to jaki problem traktorem?
    Drzwi za niskie?
    Żeby nie wpuścić (upartego) traktorzysty potrzebna jest całkiem
    solidna metalowa sztaba albo blok betonu :|

    pzdr, Gotfryd