  • 11. Data: 2011-06-07 22:28:37
    Temat: Re: "Chińskim ksenonom" mówimy nie!
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    news:932tu6l2g7ulrimlp77ja8brnd2r3k6vi4@4ax.com...

    > A te awaryjne to jak wam jazde utrudniaja ?

    Jak się nisko siedzi,
    to auta holującego nie widać.

    Chociaż widziałem też talenta,
    który w holującym też włączył ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2011-06-07 23:20:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > A masz jakis pomysl jak to sensownie zrobic?

    > Bo najczesciej stosowanym to oslepianie oslepiajacego. Jedyny efekt,
    > jaki mozna tym uzyskac to wywolanie agresji u tegoz.

    > Mysle, ze tutaj wazna jest rola Policji, choc przyznam szczerze, ze
    > nie jest mi znany zaden przypadek, gdy zatrzymano kogos oswietlajacego
    > wszystko poza droga.

    jasne:
    1. za nadużywanie śwateł (pmgielnych, drogowych i innych doczapionych
    wynalazków) karać mandatem, bez przyjmowania jęczenie typu "panie władzo
    zapomnialem/nie widzialem ze mam włączone"
    2. podejrzane kseonony - zabranie DR i do diagnosty. Największy twardziel
    zrzygnuje z nich po którymś razie
    3. niewłaściwa regulacja - oślepianie innych - zabrać DR i do diagnosty.

    proste jak bzykanie.
    Problem w tej chwili jest taki, ze policja w zasadzie 'niezauważa'
    włączonych pmgielnych, pseudoksenonów itd.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-06-07 23:22:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > A te awaryjne to jak wam jazde utrudniaja ?

    poza tym, ze chuj wie, gdzie taki pojedzie na skrzyżowaniu to nie
    utrudniają - ale mnie osobiście wkurwiają, bo jest to nic innego jak
    nadużywanie świateł, z resztą pozbawione totalnie sensu, a do tego niezgodne
    z przepisami.

    Po co one tam mrygają?
    Masz włączyć pozycyjne i wystawić trójkąt na tył. End, wszystko staje sie
    jasne.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 14. Data: 2011-06-07 23:29:03
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > proste jak bzykanie.
    > Problem w tej chwili jest taki, ze policja w zasadzie 'niezauważa'
    > włączonych pmgielnych, pseudoksenonów itd.

    Jeszcze jeżeli ktoś ten xenon ma włożony w soczewkowy projektor i do
    tego ma dobrze wyregulowany to można przymknąć oko, ale xenon w
    odbłyśnik i mocowanie H4 to już masakra.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 15. Data: 2011-06-08 00:18:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lewis,

    Tuesday, June 7, 2011, 10:25:15 PM, you wrote:

    [...]

> [...]

    [...]

    > Np jak koleś chce skręcić to domyśl się kiedy i w którą stronę :)

    Tak trudno wyobrazić sobie wyłączenie awaryjnych na czas sygnalizacji
    zamiaru skrętu/zmiany pasa?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-06-08 00:19:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > Tak trudno wyobrazić sobie wyłączenie awaryjnych na czas sygnalizacji

    Powiedz to tym co tego nie robią...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 17. Data: 2011-06-08 00:58:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lewis,

    Wednesday, June 8, 2011, 12:19:33 AM, you wrote:

    > Powiedz to tym co tego nie robią...

    Jakoś nie mam problemu i raczej nie spotykam takich. A nawet jakbym
    spotkał, to jednak cieszyłoby mnie to, że z daleka ostrzega, że coś z
    nim nie tak. Kiedyś przy wyprzedzaniu mało co nie wrypałbym się na
    długaśną liną, jaką byli połączeni holowany z holującym. Na szczęście
    zobaczyłem i starczyło miejsca, żeby jeszcze wyhamować i zmieścić się
    za holowanym. Dopiero wtedy zobaczyłem w głębi samochodu (kombi), na
    półce, postawiony trójkąt.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-06-08 09:22:35
    Od: amos <g...@g...com>

    On 7 Cze, 21:51, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
    > Chyba główną rolę powinni odegrać policjanci. Ale wola stać z radarem w
    > krzakach albo ganiać tych z przyciemnionymi szybami... Bo ciemna szyba
    > to przecież straszne zło wyrządza wszystkim dookoła ;)

    No i nie zapominajmy o stacjach kontroli pojazdow.
    Ciemna szyba akurat nie wplywa na bezpieczenstwo czy zachowanie
    innych, swiatla owszem.

    > zły delimiter.

    bo manualny. Zdarza sie ;)

    --
    zdrowka
    amos

  • 19. Data: 2011-06-08 11:53:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > poza tym, ze chuj wie, gdzie taki pojedzie na skrzyżowaniu to nie

    mozna wylaczyc przed skretem, mozna zachowac ostroznosc skoro
    ostrzegaja ze cos jest nie tak, mozna sie nawet wykazac kultura i
    zatrzymac i ulatwic skret :-P

    > utrudniają - ale mnie osobiście wkurwiają, bo jest to nic innego
    > jak nadużywanie świateł, z resztą pozbawione totalnie sensu, a do
    > tego niezgodne z przepisami.

    Oczywiscie 4 blyskajace zolte koguty cie nie wk*, bo przeciez sa
    absolutnie przepisowe ..

    > Po co one tam mrygają?
    > Masz włączyć pozycyjne i wystawić trójkąt na tył. End, wszystko
    > staje sie jasne.

    Jak jeszcze zademonstrujesz wystawianie trojkata, najlepiej w kilku
    roznych modelach aut, po czym dasz pare fotek o roznej porze dnia z
    odleglosci 50m, to juz bede calkowicie oswiecony.

    P.S. do wystawiania najlepszy bylby maly trojkat, ale bedzie
    chinski, bez atestu zapewne :-P

    J.

  • 20. Data: 2011-06-08 11:54:35
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 09:22, amos pisze:

    > No i nie zapominajmy o stacjach kontroli pojazdow.
    > Ciemna szyba akurat nie wplywa na bezpieczenstwo czy zachowanie
    > innych, swiatla owszem.

    W częściej karzą właśnie za szybę niż schrzanione światła ;/

    > bo manualny. Zdarza sie ;)
    >
    > --
    > zdrowka
    > amos

    Nadal zły ;) użyj dwóch minusów spacji i entera ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis