    Subject: Re: Chylę czoła przed inzynierami z Elektroluxa
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 22 Nov 2019 21:37:19 +0100

    W dniu 2019-11-22 o 17:53, t-1 pisze:

    > Dzisiaj wszystko jest jednorazowe, np sprzęt AGD czy nawet samochód*
    > I tylko jednorazowa maszynka do golenia nie spełnia tych wymagań, można
    > się golić wielokrotnie.

    Z jednej strony to dobrze, bo rozkręca gospodarkę.
    Z drugiej źle, bo niszczymy środowisko i zasoby.

    > *kto pamięta czasy gdy odbudowywało się zardzewiałą karoserię lub robiło
    > remont kapitalny silnika.

    Ja pamiętam. Silnik malucha naprawiałem w mieszkaniu.

    Niedawno wymieniałem żarówkę w kilkuletnim samochodzie.
    Musiałem zdemontować blachy by się dostać do reflektora.
    Schemat w instrukcji był od starszego modelu i się trochę różnił od mojego.
    Nie ostrzegli, by uważać na sprężynkę. Jak wystrzeliła, to jej pół
    godziny szukałem.

    WM