  • 41. Data: 2019-11-22 19:12:14
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 13:14, collie wrote:
    < Obchodzi mi tylko to, że zachowuje się

    Masz zje..any czytnik

  • 42. Data: 2019-11-22 19:20:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 19:12, kk pisze:

    > Masz zje..any czytnik

    Bo?

  • 43. Data: 2019-11-22 19:23:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 08:17, Jacek Maciejewski wrote:

    > Wyobraź sobie że za rozjechanie kogoś na przejściu dają karę śmierci
    > przez rozstrzelanie na miejscu. ...

    No to nie żyjesz.

  • 44. Data: 2019-11-22 19:47:42
    Temat: Re: Ciekawe.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 10:22, Kviat wrote:

    > Takich ludzi jest bardzo mało.
    > Rozejrzyj się i zobacz, jak dużo kierowców wyprzedza przed przejściami

    Na dwu pasach w przeciwnych kierunkach? Chyba nie spotkałem.

    > przed przejściami przekracza dozwoloną prędkość.

    Pustymi? To spotkałem.

  • 45. Data: 2019-11-22 19:49:56
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 16:35, Jacek Maciejewski wrote:

    > Żadne prawo nie zmieni tego że istnieje pewien odsetek ludzi
    > nieuważnych. Nazwij ich zresztą jak chcesz (jest tu worek szczegółowych
    > przyczyn), stanowią oni pewien stały odsetek. Będą wpadać pod samochód
    > zawsze i w takiej samej ilości bez względu na prawo, kary, sankcje,
    > mandaty, szkolenia itd.

    Przecież 100% pieszych poszkodowanych na przejściach było mniej lub
    bardziej nieuważnych. Inaczej nie zostaliby poszkodowanymi.

  • 46. Data: 2019-11-22 19:50:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nigdzie na Świecie nie udało się udowodnić że jak jest kara śmierci to ludzie nie
    popełniają przestępstw nią zagrożonych. Ale za to ze statystyk wychodzi ze jak nie ma
    kary śmierci to rosnie ilosc najpoważniejszych przestępstw. Skazany na dożywocie bez
    możliwości wyjścia nie ma oporów zeby zabić innego więźnia albo strażnika bo nic
    więcej niż dostal dostać nie może.

  • 47. Data: 2019-11-22 19:52:09
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 16:26, Shrek wrote:

    > bo "minister im kazał się nie rozglądać" Pomijając, że nie kazał. Równie
    > dobrze mógłbyś tłumaczyć, że światła są złe, bo ludzie będą się
    > wpierdalać na zielonym, a szwagier może jechać.

    Złe jest tolerowanie przechodzenia na czerwonym.

  • 48. Data: 2019-11-22 19:55:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-22 19:20, collie wrote:

    > Bo?

    Skąd mam wiedzieć. Może go zje..ałeś. Albo wybrałeś już zj..any.

  • 49. Data: 2019-11-22 20:06:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.11.2019 o 19:55, kk pisze:

    > Skąd mam wiedzieć. Może go zje..ałeś. Albo wybrałeś już zj..any.

    Jak nie wiesz, to nie zabieraj głosu: trolle i ryby
    głosu nie mają. Poza Zenkiem. Ale to tutejszy folklor.

  • 50. Data: 2019-11-22 20:19:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-11-2019 o 10:12, Marek pisze:

    >nowy przepis będzie lepiej chronił pieszych od potrącenia,

    Ale będzie spowalniał ruch.
    Pieszy może sam siebie chronić - nie włażąc pod nadjeżdżający samochód.
    I takie rozwiązanie nie spowalnia ruchu, czyli jest LEPSZE, bo zalety ma
    te same, a wad brak.

    > kierowcom aż tak nie utrudni ruchu,

    Utrudni.
    Dużo bardziej niż ktoś jest sobie obecnie w stanie wyobrazić.