  • 11. Data: 2013-10-04 12:55:07
    Temat: Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Tak jak wtedy. To po prostu inne zastosowanie. Zmieniło się to, że
    >dzisiaj można mieć tableta ... z Windows. Stare Lenovo X61 Tablet czy
    >nowy Samsung Smart PC Pro.

    Tylko windows musi byc prawdziwe a nie RT, w zwiazku z czym procesor
    musi byc intel/amd a nie arm, do tego mysz lub piorko i klawiatura.

    J.

  • 12. Data: 2013-10-05 00:12:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 4 Oct 2013 12:55:07 +0200, J.F napisał(a):

    > Tylko windows musi byc prawdziwe a nie RT, w zwiazku z czym procesor
    > musi byc intel/amd a nie arm, do tego mysz lub piorko i klawiatura.

    Niekoniecznie. Do bardzo wielu zastosowań wystarczy dobry tablet z
    dołaczona klawiatura (nawet po BT) i dobre lacze (moze byc 3G).
    Jak do czegos sie tablet nie wyrobi, wtedy remote desktop do peceta i już.
    Sam tak robię. Sprawdza się w 99% przypadków. A jak kręgosłup jest
    wdzięczny...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2013-10-05 04:35:08
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 3 Oct 2013 11:33:14 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Chyba nie, bo ... najwyrazniej nikt ich nie chcal kupic.
    >No - ktos chcial, ale widac za malo :-)

    Jak najbardziej kupowano. Tyle ze zapewe nei w Polsce, to i Pan nie
    wie. Niestety, technologicznie sie zestarzaly i zostaly wyparte przez
    smartfony. Podobnie jak "personal assistants" tyu Palm

    A.L.

  • 14. Data: 2013-10-05 04:36:28
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 03 Oct 2013 12:43:32 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >Otóż to...
    >Jeśli klient miał zapłacić za palma 10-15 lat temu stosowną cenę, to
    >rezygnował.

    Gosciu, nie pierdacz glupot. Palmy i palmopodobne spzredawaly sie
    prawia tek dobrze jak dzis zmarfony. Tyle ze nei w Polsce, bo wtedy w
    Polsce mozna bylo kupic glownie ocet

    A.L.

  • 15. Data: 2013-10-05 04:40:11
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 3 Oct 2013 14:17:03 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale ja czasem spogladam na to co jest, a czego nie ma.
    >Moze nie wykorzystam, a moze jednak bedzie konieczne, to lepiej miec
    >:-)

    Ha, ha...

    Przypomina mi sie docip z poczytnego tygodnika New Yorker. Rysunkowy,
    bo New Yorker slunie z dowcipow rysunkowych.

    Pokoj, dwie panie i facio. Facio siedzi na fotelu. W prawej dloni
    trzyma gazete, lewy rekaw ma podwiniety do lokcia. Na przegubie duzy
    zegarek. Reka wraz z zegarkiem do lokcia zanurzona w stojacym obok
    akwarium z rybkami

    Jedna pani mowi do drugiej: "Moj maz nie lubi na prozno wydawac
    pieniebzy"

    Tak mi sie skojarzylo...

    A.L.

  • 16. Data: 2013-10-05 04:41:57
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 4 Oct 2013 23:12:38 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Niekoniecznie. Do bardzo wielu zastosowań wystarczy dobry tablet z
    >dołaczona klawiatura (nawet po BT) i dobre lacze (moze byc 3G).

    I plecaczek zeby ow tablet nosic na plecach...

    A.L.

  • 17. Data: 2013-10-05 06:27:57
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-05 04:36, A.L. pisze:

    > Gosciu, nie pierdacz glupot.
    Skoro sobie tak wersalujemy, to sam, gościu, pierdaczysz.

    Głównie ocet, to był w PL '81-82. Nieuważnie słuchałeś, jak dziadek Ci
    opowiadał. Potem były jeszcze kolorowe szampony.

    Palmy - sprawdź sobie sam kiedy, mnie się nie chce. Mój Palm Vx,
    działający jeszcze, jest chyba z '98 (wszystko się starło i nic już nie
    odczytam).
    Wcześniej od '90 były popularne notesy Cassio, Sharpy, Citizeny i inne,
    o "sztywnym sofcie". Takiego Cassio też używałem chyba sporo ponad 10
    lat, też jeszcze gdzieś leży i pewno nadal działa, choć od paru lat
    baterii w nim nie wymieniałem.

    Palmy i palmopodobne spzredawaly sie
    > prawia tek dobrze jak dzis zmarfony. Tyle ze nei w Polsce, bo wtedy w
    > Polsce mozna bylo kupic glownie ocet

    W latach '90 ceny w PL były już "realne". Zarobki niestety nie, więc
    zapewne w DE lub US sprzedawały się lepiej. Niemniej, pierwszego Palma
    III sprowadziłem właśnie z US.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 18. Data: 2013-10-05 11:48:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 06:27:57 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > Skoro sobie tak wersalujemy, to sam, gościu, pierdaczysz.
    > Głównie ocet, to był w PL '81-82. Nieuważnie słuchałeś, jak dziadek Ci
    > opowiadał. Potem były jeszcze kolorowe szampony.

    W przypadku AL to chyba skleroza :-)

    > W latach '90 ceny w PL były już "realne". Zarobki niestety nie, więc
    > zapewne w DE lub US sprzedawały się lepiej. Niemniej, pierwszego Palma
    > III sprowadziłem właśnie z US.

    Byl w zasiegu Polaka, choc tani nie byl.
    Mnie odstreczalo to piorko - jakos wole klawiature.
    No i w sumie mozliwosci mial bardzo ograniczone - ot taki malo
    uzyteczny gadzet za miesieczna pensje.
    Nawiasem mowiac wspolczesny smartfon kosztuje podobnie :-)

    A czy zachodzie sprzedawal sie swietnie ... nie moge znalezc ile tego
    wyprodukowano, ale firma jakos nie zostala potentatem finansowym, a
    wrecz odwrotnie. Chyba i tam te 200-400$ piechota nie chodzilo.

    J.

  • 19. Data: 2013-10-05 12:05:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 21:40:11 -0500, A.L. napisał(a):
> [...]
    > akwarium z rybkami
    > Jedna pani mowi do drugiej: "Moj maz nie lubi na prozno wydawac

    Bywa, ale zdarzylo mi sie pare razy zmoknac porzadnie oraz przewrocic
    w strumyku, wiec teraz doceniam rzeczy wodoodporne. I jesli kosztuje
    niewiele drozej ... czemu nie.

    J.

    P.S. Producenci zegarkow klamia jak najeci i "WR 10m" znaczy ze mozesz
    zachlapac przy mycia rak.

    PPS. Sie usmialem "nasz znakomity zegarek jest oczywiscie znakomicie
    wodoodporny, ale nie dotyczy to paska. Naturalna skora z natury
    wodoodporna nie jest. Szczegolnie dotyczy to skory krokodyla" :-)

  • 20. Data: 2013-10-05 12:31:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 21:35:08 -0500, A.L. napisał(a):
> [...]
    > wie. Niestety, technologicznie sie zestarzaly i zostaly wyparte przez
    > smartfony. Podobnie jak "personal assistants" tyu Palm

    Upadly na dlugo przed smartfonami.
    Po prostu - skoro fabryka padla, to widac sprzedaz nie szla.
    A jesli nie szla, to widac kiepskie bylo to urzadzenie i/lub zbyt
    drogie :-)

    U mnie w Polsce z Psionami chodza inkasenci z gazowni.
    Wklepuje odczyt i od razu drukuje rachunek.
    Ot, takie niszowe zastosowanie ...
    Psiony sie w koncu zepsuja i gazownia bedzie miala klopot ...

    J.